پیام تسلیت مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی به مناسبت شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان

غلامرضا روشان مدیرکل زندانهای خراسان رضوی، شهادت جانسوز دبیرکل حزب‌الله لبنان سید حسن نصرالله را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان رضوی، غلامرضا روشان مدیرکل زندانهای خراسان رضوی در پیامی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان شهید سید حسن نصرالله را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

اللَّهُمَّ وَ أَقِمْ بهِ الْحَقَّ وَ أَدْحِضْ بهِ الْبَاطِلَ وَ أَدلْ بهِ أَوْلِیَاءَکَ وَ أَذْلِلْ بهِ أَعْدَاءَکَ وَ صِلِ اللَّهُمَّ بَیْنَنَا وَ بَیْنَهُ وُصْلَهً تُؤَدِّی إِلَی مُرَافَقَهِ سَلَفِهِ

شهادت مجاهد نستوه و پرافتخار اسلام و جبهه مقاومت شهید سید حسن نصرالله به دست رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل را به محضر قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم( روحی و ارواحُ العالَمینَ لِترابِ مَقْدَمِهِ الفِداء )، رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا و عموم ملت غیور و شهادت طلب ایران اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت تبریک و تسلیت می گویم.

ایشان با پیروی محض از رهبر انقلاب ، هیمنه استکبار را فرو ریخته بود و سردمداران ظلم جهانی و صهیونسیم را به زانو درآورده بود و با تلاش و مجاهدت شجاعانه خود در صف مقدم مبارزه با تروریسم بین الملل و سرسپردگان کور و کر آن‌ها، خواب شیرین را بر شیاطین خفته در کاخ‌های ستم تلخ کرده بود.

کالبد آن بزرگ مجاهد حسینی بیش از این تاب روح با عظمت او و اشتیاق اش به شهادت در راه خدا و اعتلای کلمه توحید را نداشت و مظلومانه آسمانی شد و عمر مبارک شریف ایشان با بالاترین درجه‌ای که خداوند سبحان و تعالی برای اولیای خاص خود برمی‌گزیند ، به پایان رسید.

امت اسلام قدردان مجاهدت های آن شهید راحل بوده و خواهد بود و با جهاد خود، راه مقاومت ، مبارزه و فتح را تا نابودی کامل استکبار جهانی و رژیم صفاک صهیونیستی ادامه خواهد داد به فضل الهی....

غلامرضا روشان

مدیرکل زندانهای خراسان رضوی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha