بازدید ۳ ساعته مدیرکل زندان‌های استان زنجان از زندان ابهر

مدیرکل زندان‌های زنجان طی بازدید ۳ ساعته از زندان ابهراز کلیه اماکن این مرکز اصلاحی و تربیتی بازدید و با زندانیان به صورت چهره به چهره دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان ،در این بازدید که معاون سلامت و اصلاح و تربیت، مسئول بازرسی و رئیس مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج مدیر کل زندان‌های زنجان را همراهی می‌کردند، سید مجتبی حسینی مدیرکل زندان‌های زنجان بعد از حضور در محل یادمان شهیدان زندان ابهر و قرائت فاتحه به روح پرفتوح امام و شهدای انقلاب در قسمت اداری و یگان حفاظت این مرکز با کارکنان مجموعه و سربازان وظیفه دیدار و از زحمات شبانه روزی پرسنل در امر خطیر اصلاح و تربیت و تامین امنیت زندان قدردانی کرد.
در ادامه این بازدید مدیر کل زندان‌های زنجان از اماکن فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و درمانی، انبارهای مواد غذایی، فروشگاه زندانیان، کارگاه‌های اشتغال و حرف آموزی، پروژه‌های عمرانی نیمه تمام، دادرسی الکتریکی و... به صورت کامل بازدید و در جریان مهم‌ترین مسائل و مشکلات این زندان قرار گرفت.

بازدید۳ ساعته مدیر کل زندان‌های زنجان از زندان ابهر
سپس مدیر کل زندان‌های زنجان با حضور در اندرزگاه‌های نگهداری زندانیان به صورت چهره به چهره با زندانیان دیدار و ضمن ارزیابی برنامه‌های اصلاحی و تربیتی، بهداشت و درمان ،حقوق شهروندی، مددکاری، وضعیت تغذیه و.. پای صحبت زندانیان نشسته و در خصوص درخواست‌های قانونی آنان دستورات لازم را صادر کرد.

بازدید۳ ساعته مدیر کل زندان‌های زنجان از زندان ابهر
در پایان این بازدید مدیر کل زندان‌های زنجان طی جلسه با کارکنان زندان ابهر از اقدامات شایسته زندان ابهر در تعامل با دستگاه قضایی و همچنین توسعه اشتغال کارگاهی قدردانی و در خصوص حل فصل برخی مسائل و مشکلات موجود تذکرات لازم را ارائه کرد.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha