اجرای برنامه‌های هدفمند تربیتی و آموزشی در کانون اصلاح و تربیت ضروری است

مدیرکل زندان های استان مازندران در بازدید از کانون اصلاح و تربیت اجرای برنامه های هدفمند آموزشی و تربیتی را جهت بازگشت آگاهانه، درک درست جامعه اجتماعی، تکریم حقوق دیگران و تحقق اهداف سازمانی ضروری خواند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان مازندران، مدیرکل زندان‌های استان به منظور بررسی وضعیت برنامه های آموزشی و تربیتی مددجویان و بهسازی فضای ندامتگاهی و ایجاد فضای آرامش بخش در کانون اصلاح و تربیت از این مجموعه بازدید کرد.
"حمیدرضا پوریانی" مهمترین دغدغه خود را بهسازی وضعیت ندامتگاهی کانون اصلاح و تربیت و ایجاد فضاهای آموزشی مناسب و دسترسی مددجویان جوان به امکانات و تجهیزات ورزشی با هدف ارتقاء وضعیت جسمی و روحی آنان عنوان کرد.
وی افزود، با توجه به شرایط سنی و موقعیت اجتماعی این گروه از مددجویان، اجرای برنامه های آموزشی هدفمند و ضرورت ایجاد فضای مفرح و جذاب به منظور اصلاح و تربیت و بازگشت شرافتمندانه آنان به جامعه و درک درست از جامعه اجتماعی ضروری است .
مدیرکل زندان‌های استان مازندران کانون اصلاح و تربیت را یک مدرسه و مرکزآموزشی خواند که مددجویان پس از ورود به این مرکز باید در مسیر آگاه سازی بیشتر و آموزش اجتماعی و تربیتی قرار گیرند.
وی تصریح کرد: مددجویان کانون اصلاح و تربیت طبق آئین نامه سازمانی و براساس اصل تفکیک جرائم و میزان سن و همچنین لحاظ قرار دادن میزان سواد و وضعیت جسمی آنان طبقه بندی و نگهداری می شوند.
پوریانی در بازدید از کارگاهها و کلاس‌های آموزشی ضمن بررسی اقدامات فرهنگی و تربیتی، مددجویان حاضر در برنامه های هنری را مورد تفقد قرار داده و با نگاهی پدرانه هدایایی را با هدف ترغیب و ایجاد انگیزه بیشتر به آنان اهداء نمود.
مدیرکل زندان های استان مازندران در ادامه از پروژه مرکز مراقبت الکترونیکی استان نیز بازدید کرد، در این بازدید رنگساز رئیس دفتر حفاظت و اطلاعات و غلامی رئیس دفتر فنی و عمرانی زندان‌های استان وی را همراهی کردند.
انتهای خبر/
اجرای برنامه های هدفمند تربیتی و آموزشی در کانون اصلاح و تربیت ضروریست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha