کارآفرینان و سرمایه گذاران بخش خصوصی با ایجاد اشتغال در زندان‌ها تسهیلات دریافت می کنند

مدیرکل زندان‌های استان مازندران در بازدید از زندان شهرستان بابل از اعطای تسهیلات به کارآفرینان و سرمایه گذاران بخش خصوصی جهت ایجاد اشتغال در زندانها خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان مازندران، حمیدرضا پوریانی، مدیر کل زندان‌های مازندران از بند ها و کارگاه های اشتغال زندان شهرستان بابل بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید فعالیت های فرهنگی، تربیتی و اشتغال و حرفه آموزی را از مهم ترین ابزارهای غنی سازی اوقات فراغت زندانیان دانست که می تواند به بازپروری و بازگشت شرافتمندانه آنان به جامعه کمک نماید.

حمیدرضا پوریانی بیان کرد: کارهای انجام شده در بخش اشتغال قابل تقدیر است اما انتظار داریم با همت مسئولین زندان‌های استان به زودی شاهد افزایش کمی و کیفی فعالیت ها در این حوزه باشیم.

مدیرکل زندان‌های استان مازندران تعامل هرچه بیشتر با کارآفرینان سطح استان را برای دستیابی به این اهداف مفید دانست و افزود: تجربه نشان داده بسیاری از کارآفرینان تصور درستی از زندان و زندانی نداشته و همین امر باعث می شود تا از کارآفرینی در این محیط گریزان باشند.

وی افزود: کارآفرینان برای ایجاد اشتغال در زندانها تسهیلات دریافت می کنند و ما هم از سرمایه گذاران بخش خصوصی حمایت می کنیم .

پوریانی گفت: بدیهی است اصلاح این روند نیاز به فرهنگ سازی و تعامل و دعوت آنان به زندان و نشست‌های مشترک دارد.

مدیرکل زندان‌های مازندران همچنین با زندانیان زندان بابل دیدار چهره به چهره داشت و از نزدیک با آنان گفت و گو کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha