بازدید سرزده مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی از اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی استان

روشان مدیرکل زندان های خراسان رضوی به صورت سرزده طی ۴ ساعت از اردوگاه حرفه آموزی وکاردرمانی استان بازدید کرد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان رضوی، در ادامه بازدید های میدانی مدیرکل زندانهای خراسان رضوی از مراکز تأمینی و تربیتی استان، غلامرضا روشان امروز جمعه و به صورت سرزده از اردوگاه حرفه آموزی وکاردرمانی استان بازدید کرد.

بازدید سرزده مدیرکل زندانهای خراسان رضوی از اردوگاه حرفه آموزی وکاردرمانی استان

وی از کلیه اماکن پوسته داخلی و خارجی ، آسایشگاه ها و محل اسکان زندانیان، مجموعه ورزشی و همچنین مرکز فرهنگی و دارالقرآن اردوگاه بازدید و ضمن حضور در جمع زندانیان در اندرزگاه های مختلف و پاسخگویی بی واسطه به درخواست های آنان ، زندانیان را به بهره مندی از ظرفیت ها و امکانات آموزشی زندان در جهت بازساگاری و بازگشت سعادتمندانه به جامعه توصیه کرد.

بازدید سرزده مدیرکل زندانهای خراسان رضوی از اردوگاه حرفه آموزی وکاردرمانی استان

وی همچنین در حاشیه بازدید از کارگاه های اشتغال زندانیان اردوگاه ، حرفه آموزی و اشتغال در حین تحمل حبس را در توانمند سازی اجتماعی و شغلی مددجویان موثر دانست و بر توسعه زیرساخت‌های حرفه آموزی و اشتغال در زندانها تأکید کرد.

گفتنی است روشان در این بازدید با کلیه پرسنل حاضر به صورت فردی و گروهی دیدار و گفتگو کرد و در خصوص رفع مشکلات مطرح شده و ارتقاء سطح رفاه پرسنل قول مساعد داد.

بازدید سرزده مدیرکل زندانهای خراسان رضوی از اردوگاه حرفه آموزی وکاردرمانی استان

روشان در دیدار با سربازان وظیفه نیز گفت : ضرورت دارد تا مسئولین فرهنگی و یگان حفاظت به صورت تخصصی و هدفمند برنامه‌های آموزشی در حوزه اعتقادی ، مهارتهای زندگی ، مهارت های شغلی و .... را برای سربازان وظیفه برنامه ریزی و اجرا کنند تا جوانان عزیز با تقویت سطح توانمندی دوران خدمت خود را به پایان برسانند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha