سرکشی شبانه مدیرکل زندان‌های استان کرمان از زندان منوجان

مدیرکل زندان‌های استان کرمان در سفری دو روزه به جنوب استان کرمان، به صورت شبانه از زندان منوجان بازدید و ضمن گفت‌وگو با مددجویان، کارکنان شیفتی و سربازان وظیفه، به مسائل و مشکلات آنان رسیدگی کرد وی در ادامه این سفر، از زندان جیرفت بازدید نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، در راستای ارزیابی و بررسی اجرای برنامه‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی زندان‌های استان، دکتر رضا ذوالفعلی‌نژاد مدیرکل به همراه شمس الدینی رئیس اداره حفاظت و اطلاعات، مهدوی رئیس اداره ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات و سرهنگ میررشیدی فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل در سرکشی شبانه از زندان منوجان ضمن دیدار با کارکنان شیفتی و اطلاع از وضعیت عملکرد پرسنل جهت ارائه خدمات شبانه‌روزی به زندانیان، در اندرزگاه‌های زندان حضور یافت و به صورت اتاق به اتاق با زندانیان گفت و گو کرد.

بازدید از زندان جیرفت

در ادامه این سفر دو روزه، مدیرکل زندان‌های استان کرمان، به همراه رؤسای ستادی اداره‌کل، ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف زندان جیرفت، با زندانیان گفت وگو و مسائل آنان را مورد بررسی قرار دادند.

مدیرکل زندان‌های استان در این بازدید، از اماکن فرهنگی، حرفه‌آموزی، بهداشت و درمان، انبارهای مواد غذایی، فروشگاه زندانیان و کارگاه‌های اشتغال به صورت کامل بازدید و در جریان مسائل این زندان قرار گرفت.

سرکشی شبانه مدیرکل زندان‌های استان کرمان از زندان منوجان

دیدار صمیمی مدیرکل زندان‌های استان با دادستان شهرستان جیرفت

دکتر رضا ذوالفعلی‌نژاد به همراه محمدرضا شریفی رئیس زندان جیرفت و سرهنگ میر رشیدی فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل در دیداری صمیمی با افشین صالحی نژاد دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت دیدار و در خصوص همکاری‌های مشترک گفت وگو کردند.

سرکشی شبانه مدیرکل زندان‌های استان کرمان از زندان منوجان

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha