بازدید فرمانده مرزبانی و دادستان سازمان قضایی نیروهای مسلح کردستان از بند نظامیان کانون اصلاح و تربیت استان

فرمانده مرزبانی و دادستان نیروهای مسلح استان سازمان قضایی کردستان از بند نظامیان و کانون اصلاح و تربیت استان بازدید و با تک‌تک مددجویان به صورت چهره به چهره دیدار و به مشکلات آنان رسیدگی کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان کردستان، در ابتدای این بازدید خسروی سرپرست اداره کل زندان‌های استان ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته فراجا، از فداکاران این حوزه تقدیر به عمل آورد.

خسروی از همکاری سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کردستان تشکر کرد و گفت: امروزه به نحوی شده است که زندانی نظامی وقتی وارد زندان می‌شود، دادستان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان و همکارانشان فوراً به این زندانی رسیدگی می‌کنند تا مشکلات آنها برطرف شود.

عظیمی فشی دادستان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کردستان نیز ضمن تبریک هفته فراجا گفت: امنیت و آسایش بستری است برای سایر مؤلفه‌ها مانند اقتصاد، فرهنگ و دروازه امنیت نیز مرز است.

وی ادامه داد: علی‌رغم همه تهدیدات که استان کردستان گرفتار آن است شاهد هستیم هیچ آسیبی در کشور از سمت مرزهای استان کشور را تهدید نمی‌کند.

عظیمی فشی از زحمات اداره کل زندان‌های استان تقدیر کرد و گفت: ما همیشه با زندان‌های استان تعامل داریم و همیشه این تعامل به نحو مطلوب شکل گرفته است تا کار زندانیان عقب نماند و آنها کمتر دچار مشکلات شوند.

عظیمی فشی گفت: در زندان‌های استان کردستان می‌توان شاهد مدیریت درست بود کما اینکه زندان یکی از حساس‌ترین و سخت‌ترین سازمان‌ها علی‌رغم تهدیدات در استان کردستان است.

سردار سپهری فرمانده مرزبانی استان کردستان نیز تبریک به مناسبت هفته فراجا گفت: از زندان‌های استان بسیار تقدیر می‌کنیم چرا که شاهد هستیم تمام تلاش خود را به جهت پیگیری حل مشکلات همکاران نظامی استان که دچار مشکل شده‌اند به کار می‌گیرند.

وی ادامه داد: این نگاه در فراجا وجود دارد پیشگیری در راس همه امور است و جایگاه و وجه نظامیان گرفتار در زندان متفاوت است.

سعیدی نیا رئیس کانون اصلاح و تربیت سنندج نیز ضمن تشکر از همراهی و همراهی تنگاتنگ دستگاه‌های مربوطه گفت: تمام تلاش ما این است که شان و شخصیت زندانیان در این مرکز در ضمن اصلاح و تربیت حفظ شود.

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha