هدیه هزینه سالگرد مادر برای آزادی یک زندانی نیازمند

نیکوکاری ضمن مراجعه به ستاد دیه استان تهران، با واریز ۶۵ میلیون تومان به عنوان هزینه سالگرد مادرش، موجب آزادی یک مادر زندانی نیازمند شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان تهران، دختر خانواده‌ای در سالگرد درگذشت مادرش، بدهی یک مادر زندانی را که به صاحبخانه‌اش جهت تمدید اجاره منزل سفته داده بود، پرداخت کرد تا او نزد فرزندانش بازگردد.
این بانوی نیکوکار پس از مطالعه خلاصه پرونده‌های زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد، پرونده‌ای را انتخاب کرد که در آن زنی با داشتن یک فرزند خردسال جهت تمدید اجاره منزل به صاحبخانه سفته داده بود ولی موفق به دریافت وام نشده و صاحبخانه با طلب 135 میلیون تومانی وی را راهی زندان کرده بود.
همچنین این زندانی که دختری دو ساله دارد، همزمان با به دنیا آمدن فرزندش از همسرش طلاق گرفته و در یک تولیدی با حقوق ماهانه شش میلیون تومان کار می‌کرد که کفاف زندگی و مخارج خود و فرزندش را نمی‌داد.
بنا به این خبر، بخشی از بدهی وی توسط نیکوکاران دیگر تأمین گردیده و با واریز 65 میلیون تومان توسط نیکوکار یادشده، زمینه آزادی زندانی فراهم و به خانه استیجاری خود بازگشت.
شایان ذکر است: خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت 6037991899675916 در این امر خیر سهیم باشند. همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی 5، پلاک 19، طبقه اول، شماره تلفن 88861992با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha