تجلیل از سربازان نمونه زندان‌های لرستان

به مناسبت هفته نیروی انتظامی، از سربازان وظیفه نمونه زندان‌های استان با حضور مدیرکل زندان‌های استان، دادستان نظامی استان و مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان لرستان تجلیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان لرستان، عبدالمجید کشوری در این مراسم که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای والا مقام به ویژه شهدای امنیت و شهید سید حسن نصرالله، گفت: نیروی انتظامی و مدافعان امنیت، ستون محکم و پایه استوار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که تلاش‌های آنان به واسطه دفاع از تقیدات اسلامی، ارزشی دو چندان دارد.

وی تصریح کرد: نیروهای نظامی ما با تدابیر فرماندهی معظم کل قوا، روز به روز قوی تر شده و به پیروزی‌های پیاپی دست یافته‌اند که نمونه این پیروزی‌ها را چند روز پیش در عملیات وعده صادق ۲ شاهد بودیم.

تجلیل از سربازان نمونه زندان‌های لرستان

کشوری در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اذعان داشت: امروز مسئله اصلی جهان اسلام، مسئله فلسطین است و ما باید هر آنچه در توان داریم و به هر قدری که می‌توانیم در دفاع از مردم مظلوم غزه قدم برداریم.

مدیرکل زندان‌های استان در ادامه نقش بی بدیل نیروهای نظامی و امنیتی در برقراری نظم، امنیت، آرامش و دفاع از حقوق عامه مردم را ستودنی دانست و افزود: کوشش‌های فراوان ارتش سرفراز، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی، متضمن بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیروزی ما در برابر جبهه باطل است.

حجت الإسلام سبزیان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان لرستان نیز در این مراسم نیروی جوان و انقلابی را آینده سازان مملکت برشمرد و در توصیه‌هایی خطاب به سربازان موفق زندان‌های استان گفت: چنانچه یاد و نام خدا در همه حالات زندگی ما باشد، قطعاً مسیر زندگی ما به بهترین شکل پیش خواهد رفت.

تجلیل از سربازان نمونه زندان‌های لرستان

وی افزود: استفاده از فرصت‌ها و غنیمت شمردن لحظه به لحظه زندگی، شما را به سمت موفقیت روز افزون رهنمون می‌کند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یادگیری مهارت‌های مختلف و ثبت تجربه های روزانه زندگی را راهی دیگر برای رسیدن به موفقیت دانست و اظهار داشت: امروزه تعریف سواد فقط به خواندن و نوشتن محدود نمی‌شود، بلکه یادگیری مهارت‌های گوناگون نیز بخشی از سواد محسوب می‌شود.

گفتنی است در پایان این مراسم از سربازان نمونه زندان‌های استان لرستان تجلیل شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha