آئین رونمایی از سه کتاب در حوزه زندانبانی برگزار شد

آئین رونمایی از 3 کتاب پژوهش محور در حوزه زندانبانی با حضور جمعی از مسئولین، اساتید دانشگاهی و نویسندگان استان سمنان در سالن کتابخانه های استان به میزبانی اداره کل زندانهای استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان سمنان، آئین رونماییی از 3 کتاب پژوهش محور در حوزه زندانبانی به نویسندگی علی اکبر شاه حسینی درسالن کتابخانه های استان سمنان با حضور جمعی از اعضای شورای تحقیقات زندانهای استان، اساتید و نویسندگان استانی برگزار شد.

آئین رونمایی از سه کتاب در حوزه زندانبانی برگزار شد

امید کهربایی مدیرکل زندانهای استان سمنان ضمن تقدیر از این اقدام شایسته، عنوان کرد: با توجه به نقشه راهی که توسط ریاست سازمان زندانها طراحی شده است ما در تلاش هستیم تا بتوانیم زندانها را به روش علمی اداره نماییم.

کهربایی با اشاره به اصلاح و تربیت زندانیان و تحقق اهداف سازمانی، تصریح کرد: اصلاح و تربیت زندانیان و اهداف سازمانی و برنامه ریزی برای این مهم برسی و استفاده از نظریات علمی محققان و پژوهشگران اعم از نخبگان و دانشگاهیان از مهم ترین راهکارهای موفقیت و دیدگاه علمی اداره کردن زندانها است.

مدیرکل زندانهای استان سمنان با بیان اینکه در حوزه اصلاح و تربیت باید اقدامات پژوهشی ویژه ای صورت پذیرد، تشریح کرد: برسی رفتاری زندانیان، چگونگی برخورد با آنها در مسیر اصلاح موجب کاهش ورودی مجدد به زندانها خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه کارکنان هم نیز باید در مسیر اقدامات پژوهشی قرار بگیرند، بیان کرد: کارکنان زندانها نیز با مشارکت در امر پژوهش می توانند در مسیر علمی اداره کردن زندانها نقش بسزایی را داشته باشند همانطور که آقای شاه حسینی در این زمینه با تالیف سه کتاب در حوزه زندانبانی آن هم به روش پژوهشی این اقدام شایسته را انجام داده اند.

کهربایی با بیان برنامه های تربیتی اداره کل زندانهای استان، عنوان کرد: هم اینک از جمله برنامه های تربیتی که در دستور کار قرار داشته و اجرا می شود برنامه های آموزشی، اشتغال، حرفه آموزی و... است.

آئین رونمایی از سه کتاب در حوزه زندانبانی برگزار شد

طاهریان مدیرکل کتابخانه های استان سمنان نیز در ادامه با اشاره به همکاری خوب دو مجموعه کتابخانه و اداره کل زندانها در استان سمنان، بیان کرد: با همکاری خوب این دو مجموعه در تمامی زندانهای استان سمنان کتابخانه موجود می باشد تا زندانیان در اوقات فراغت خود به مطالعه بپردازند.

مدیرکل کتابخانه های استان سمنان سطح سرانه مطالعه در زندانهای استان را مطلوب ارزیابی نمود، و تصریح کرد: این اتفاق نشان دهنده آن است که اقدامات خوبی در زمینه اصلاح و تربیت توسط اداره کل زندانها صورت پذیرفته است .

طاهریان ضمن تقدیر از تالیف کتاب های که در زمینه حوزه زندانبانی که با اقدامات پژوهشی صورت پذیرفته است، عنوان کرد: این اقدام باعث می شود تا منابع کاملی از روش های علمی اداره کردن زندانها در دست کارکنان این مجموعه قرار بگیرد.

آئین رونمایی از سه کتاب در حوزه زندانبانی برگزار شد

علی اکبر شاه حسینی مولف کتاب های مبانی مدیریت زندان، آمیخته بازاریابی و صنایع دستی زندانیان و زندان را روی انگشتت بگردان هدف از تالیف و این اقدام پژوهشی را تهیه منابع علمی در حوزه مدیریت زندانبانی عنوان کرد، وگفت: این کتاب ها به روش پژوهشی تهیه شده است تا منابع مناسبی برای همکارن ما در حوزه مدیریت زندانبانی در سراسر کشور وجود داشته باشد.

آئین رونمایی از سه کتاب در حوزه زندانبانی برگزار شد

آئین رونمایی از سه کتاب در حوزه زندانبانی برگزار شد

آئین رونمایی از سه کتاب در حوزه زندانبانی برگزار شد

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha