همکاری افزونتر در دیدار مدیرکل زندان‌ها با فرماندهی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد

مدیر کل زندانهای کهگیلویه وبویراحمد با حضور در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان، ضمن تبریک هفته فراجا با سردار فرماندهی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد دیدار و در ارتباط با توسعه تعاملات، حمایت و همکاری همه جانبه با زندان ها تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره ‌کل زندان‌های استان کهگیلویه وبویراحمد، منصور بیژنی مدیر کل زندانها با تبریک هفته نیروی انتظامی و با بیان اینکه امنیت جامعه و استان ما مرهون رشادت های کارکنان خدوم فراجا است عنوان داشت: امروز استان ما از امن ترین استان های کشور است و این نتیجه زحمات و جان فشانی های کار کنان دلسوز و زحمت کش نیروی انتظامی است.

وی افزود: وظیفه زندان ها در راستای تکلیف نیروی انتظامی در امنیت جامعه نقش به سزایی دارد، همکاری با نیروی زحمت کش فراجا در بسترهای مختلف نتیجه پیشگیری از وقوع جرم، ارتقاء امنیت اجتماعی و در نهایت توسعه آرامش و رفاه اجتماعی خواهد بود.

سردار مصطفایی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد هم در این نشست ضمن تقدیر از همکاری و تعامل خوب مجموعه زندان ها، بر ضرورت استقرار مدیریت اخلاقی و انسانی در راستای توسعه خدمت تأکید کرد و افزود: ما نیز در سیستم پلیس همواره به این سمت گام برداشته ایم که شأن و کرامت انسانی و حقوق شهروندی مردم در دریافت خدمات پلیس رعایت شود.
این مقام ارشد امنیتی از افزایش همکاری پلیس و زندان خبر داد و اذعان داشت : پلیس همیشه خود را برای توسعه نظم و امنیت در استان آماده می بیند و از آنجائیکه زندان یک محیط امنیتی و فضای نگهدارنده مخلین نظم و امنیت است ، با نگاه امنیتی و تعامل بیشتر در برقراری و ارتقاء نظم و امنیت به آن نگاه می کند.

شایان ذکر آنکه در این دیدار مدیر نمایندگی ستا دیه، فرمانده یگان حفاظت، مسؤل حفاظت و اطلاعات و مشاورمدیر کل زندان ها نیز حضور داشتند.

انتهای خبر/

همکاری افزونتر در دیدار مدیر کل زندان ها با فرماندهی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha