اعطای ۵۵ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به زندانیان آزاد شده  قزوینی

مدیر کل زندانهای استان قزوین از پرداخت ۵۵ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به زندانیان آزاده شده استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قزوین، فرهاد بهرامی در ششمین کمیته اشتغال مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت پس از خروج اظهار داشت: ازابتدای سالجاری تاکنون بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به زندانیان آزادشده اختصاص داده شده است.
وی افزود: در شش ماهه اول سالجاری پرونده ۱۵۰ نفراز زندانیان در جلسات کمیته اشتغال مورد بررسی قرار گرفته و ۳۷ نفر از واجدین شرایط، برای دریافت تسهیلات خود اشتغالی به بانک های عامل تجارت وصادرات معرفی شده اند .
بهرامی بیان داشت: زندانیان آزاد شده با دریافت تسهیلات ویژه در بخش های مختلف از جمله خدمات،کشاورزی، دامداری وتولیدی، اشتغالزایی نموده و با تامین معیشت وکسب روزی حلال، زمینه زندگی سالم در آنها فراهم خواهد شد.
مدیرکل زندانهای استان همچنین اعلام کرد: در سالجاری ارائه تسهیلات اشتغالزایی برای خانواده زندانیان نیز فراهم گردیده و تا مبلغ ۴۸ میلیارد ریال به ۳۲ نفر از خانواده های واجد شرایط تخصیص داده شده است.
بهرامی درپایان از مساعدت معاونت اقتصادی استانداری و اداره کل اقتصاد ودارایی استان در افزایش اعتبار سالجاری نسبت به سال گذشته تقدیر و تشکر کرد.
در ششمین کمیته اشتغال مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت پس از خروج که ظهر امروز تشکیل شد؛ پرونده ۳۰ نفر از زندانیان متقاضی مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha