نشست آموزشی مباحث زندانبانی با محوریت مدیریت دانش ویژه کارکنان زندان‌های یزد برگزار شد

اداره کل زندان‌های استان یزد سلسله مباحث آموزشی زندانبانی با محوریت مدیریت دانش را ویژه کارکنان با حضور استاد علی شمس، از پیشکسوتان برجسته این حوزه، برگزار کرد. این برنامه با هدف ارتقای سطح دانش و مهارت‌های مدیریتی زندانبانی در میان کارکنان طراحی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان یزد، در راستای ارتقای کیفیت مدیریت زندان‌ها و بهبود تعاملات حرفه‌ای کارکنان زندان‌های استان یزد، سلسله نشست‌های آموزشی زندانبانی با محوریت مدیریت دانش برگزار شد. این برنامه که با حضور استاد علی شمس، یکی چهره‌های زندانبانی کشور، به اجرا درآمد، بر به‌کارگیری دانش و تجربیات علمی در اداره زندان‌ها تمرکز داشت.

در این جلسات، موضوعات متنوعی شامل استفاده از فناوری‌های نوین در مدیریت زندان، بهره‌گیری از تجربیات گذشته، و ترویج روش‌های نوین تربیتی و آموزشی برای کاهش مشکلات زندانبانان و مددجویان مطرح شد. استاد شمس در مباحث خود بر اهمیت نقش کارکنان در بهبود فضای زندان‌ها، بیان داشت که به‌کارگیری روش‌های علمی و مدیریت دانش می‌تواند به بهبود اصلاح و تربیت مددجویان منجر شود.

این سلسله مباحث با هدف ارتقای دانش تخصصی و افزایش مهارت‌های مدیریتی کارکنان زندان‌ها در راستای سیاست‌های کلان سازمان زندان‌ها برگزار می‌شود.

نشست آموزشی مباحث زندانبانی با محوریت مدیریت دانش ویژه کارکنان زندان‌های  یزد برگزار شد

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha