دیدار دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر خراسان رضوی با مدیرکل زندان‌های استان

علی زندی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با غلامرضا روشان مدیر کل زندانهای خراسان رضوی دیدار و گفتگو کرد . 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان رضوی، علی زندی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بهمراه کارشناسان این ستاد با هدف توسعه مناسبات بین دو دستگاه و تدوین برنامه جامع همکاری با روشان مدیر کل زندانهای خراسان رضوی دیدار و گفتگو کرد.

دیدار دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با مدیر کل زندانهای خراسان رضوی

روشان مدیر کل زندانهای استان در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و خدمات جاری زندانبانی اسلامی به ویژه در حوزه پیشگیری و درمانی اعتیاد حین تحمل حبس و مراقبت های بعد از آزادی ، خواستار تدوین برنامه جامع همکاری بر مبنای مولفه های علمی و کاربری در حوزه درمان اعتیاد شد .

زندی نیز ضمن مطلوب ارزیابی کردن اقدامات زندانهای استان در خصوص درمان اعتیاد ، گفت : تاکید مدیرکل زندانهای استان بر استفاده از روشهای علمی و متنوع درمان اعتیاد ، بیانگر نگاه ویژه مجموعه زندانهای استان به لزوم درمان اعتیاد است و باید با تعامل و تامین نیازمندیها و زیرساخت های لازم از فرصت حبس برای بازگشت پاک و سالم زندانیان به جامعه استفاده شود.

گفتنی است در نتیجه این نشست مقرر شد کارگروهی تخصصی متشکل از کارشناسان دو مجموعه برنامه جامع همکاری های دو جانبه را تدوین و اجرایی کنند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha