اجرای طرح زندان  پویا در زندان‌های استان یزد

در جلسه شورای اداری زندان‌های استان یزد طرح و برنامه‌های نوین در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی و آموزشی زندان‌ها و مراکز تابعه به تصویب و این برنامه‌ها تا ایام الله دهه فجر اجرایی خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان یزد،در جلسه شورای اداری اعضا به ارائه گزارش عملکرد شش ماه خود پرداخته و ضمن بررسی و تبادل نظر طرح‌های تحول‌آفرینی در حوزه‌های مختلف به تصویب رسید از مهم‌ترین مصوبات این جلسه، برگزاری المپیاد ورزشی، ساخت کتابخانه جدید، بهسازی مدرسه تربیت و بخش‌های دیگر زندان مرکزی یزد، توسعه مجتمع اشتغال و برگزاری جشن آزادی زندانیان در دستور کار قرار گرفت.

رضا مقبلی تلاش مضاعف و استفاده از خرد جمعی را از دیگر ابزارهای موفقیت در زندانبانی دانست و گفت: در سایه اقدامات فرهنگی، آموزشی ، هنری و خصوصا قرآنی روند نسبی رسالت اصلاح و تربیت را شاهد هستیم اما تحقق کامل آن حمایت سایر دستگاه های اجرایی، نظارتی و حتی بخش های تولیدی در زمینه فراهم نمودن اشتغال مناسب برای مددجویان پس از آزادی را می طلبد.

مدیرکل زندان‌های استان یزد در ادامه افزود: در بین مددجویان ظرفیت های خوب هنری، فرهنگی، قرآنی و فنی مطلوبی وجود دارد که باید بتوانیم آنها را به درستی شناسایی و از توانمندی های آنان برای توسعه فعالیت های فرهنگی تربیتی بهره ببریم.

وی ضمن تاکید بر اجرای طرح زندان پویا در زندان‌های استان یزد بیان داشت: در بخش عمرانی، پروژه‌هایی شامل تکمیل واحدهای اشتغال و پذیرش در زندان‌های اردکان و یزد، راه‌اندازی آشپزخانه و نانوایی مکانیزه در زندان اردکانو همچنین ارتقای امکانات بهداشتی، تجهیز بهداری‌ها و برگزاری دوره‌های آموزشی نوین از اهم اقدامات سال جاری خواهد بود.
گفتنی است در پایان اعضا شورای اداری از خط تولید و نمایشگاه کارخانه کاشی ایفا سرام اردکان بازدید کردند.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha