بازدید دادستان عمومی و انقلاب مرکز  استان مرکزی از زندان ساوه

دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان مرکزی به همراه دادستان ساوه  از زندان این شهرستان بازدید واز وضعیت اجرای برنامه های اصلاحی، تربیتی، قضایی، فرهنگی و اشتغال  این زندان آگاهی یافت .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان مرکزی ، رئیس زندان ساوه در ابتدای این بازدید گزارشی از فعالیت های و اقدامات موثر حوزه تحت نظارت به ویژه در بخش توسعه اشتغال مولد در زندان های استان را تشریح کرد .

احمد ترکاشوند درگزارش خود با اشاره به اهمیت ایحاد شغل و درآمد برای پیشگیری ازتکرارجرم افزود؛ تعامل و هم افزایی مقامات قضایی شهرستان ساوه در راستای تحقق اولویت های سازمانی وانتقال زندانیان حائز شرایط به کارگاه های تولیدی و صنعتی شایسته قدردانی است .

بازدید دادستان عمومی و انقلاب مرکز  استان مرکزی از زندان ساوه

در ادامه این بازدید دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ضمن بازدید از قسمتهای مختلف زندان ، در دیداری چهره به چهره با برخی زندانیان درخواست های آنان را استماع و دستوات لازم را صادر کرد .

بازدید دادستان عمومی و انقلاب مرکز  استان مرکزی از زندان ساوه

حجت اله درودگر در سخنانی خطاب به مسئولان قضایی ضرورت تلاش و استفاده حداکثری از ظرفیت های قانونی و تاسیسات حقوقی به منظور تحقق سیاست های نظام قضایی را تشریح کرد .

این مقام ارشد قضایی در استان مرکزی با بیان مطلب فوق برحفظ حقوق شهروندان زندانیان ، توسعه عدالت و امنیت اجتماعی و اصلاح مجرمان به عنوان هدف های مهم دستگاه قضایی تاکید کرد .

انتهای خبر /

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha