توسعه اشتغال درآمدزا رکن اساسی اصلاح و تربیت زندانیان است

مدیرکل زندان‌های استان اردبیل در جریان سفر یک‌روزه خود به مشگین‌شهر با رئیس دادگستری این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان اردبیل، امجدی،ضمن تبریک انتصاب رئیس دادگستری مشگین شهر، تعامل زندان با مجموعه قضایی را سازنده و مثبت ارزیابی کرد و گفت: یکی از شاخصه‌های مثبت در زندان این شهرستان بالابودن آمار دادرسی‌های الکترونیکی و سرکشی‌های مداوم و برنامه‌ریزی شده مقامات قضایی از زندان است که رهاورد آن کاهش جمعیت کیفری در زندان می‌باشد.

توسعه اشتغال درآمدزا رکن اساسی اصلاح و تربیت زندانیان است

مدیرکل زندان‌های استان در ادامه سخنان خود با تشریح اولویت‌های سازمان زندان‌ها در سال جاری، بر لزوم ایجاد اشتغال پایدار و درآمدزا برای مددجویان و حمایت از خانواده‌های بی‌بضاعت زندانیان تاکید کرد و خواستار استفاده حداکثری مراجع قضایی از مجازات‌های جایگزین حبس و ارائه ارفاقات قانونی به زندانیان حائزشرایط در جهت توسعه اشتغال در کارگاه‌های خارج از زندان شد.

پورمهدی ،رئیس دادگستری مشگین شهر نیز قانونمداری و رعایت حقوق شهروندی در زندان این شهرستان را قابل تقدیر دانست و از ارتقا و تقویت برنامه دیدار مقامات قضایی با مددجویان بصورت هدفمند و منظم خبر داد.

وی افزود: در تلاشیم در کنار برخورد قاطع با مجرمین سابقه‌دار و خطرناک با استفاده از ظرفیت تاسیسات حقوقی به هدف مشترک نهاد قضا و سازمان زندان‌ها مبنی بر کاهش جمعیت کیفری جامه عمل بپوشانیم.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha