فرماندار مشهد از زندان مرکزی شهرستان بازدید کرد

معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه مشهد با همراهی مدیر کل کار و امور اجتماعی استان از زندان مرکزی مشهد بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان رضوی ، داوری معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه مشهد در رأس هیاتی از مدیران و کارشناسان متولی حوزه اشتغال با هدف بررسی شرایط اشتغال و حرفه آموزی از این ندامتگاه بازدید کرد.
فرماندار مشهد که با همراهی مدیر کل کار و امور اجتماعی استان خراسان رضوی ، رئیس اداره کار و امور اجتماعی و رئیس اداره صمت مشهد در این مجموعه حضور یافته بود در ابتدا با حضور در محل یادمان شهدا به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد .

بازدید فرماندار مشهد از زندان مرکزی

بازدید فرماندار مشهد از زندان مرکزی
داوری در ادامه از کارگاه‌های اشتغال و مهارت آموزی نظیر خیاطی ، تولید مصنوعات چرمی، قالی بافی و تعمیر خودرو بازدید و از نزدیک شاهد فرآیند اقدامات صورت گرفته جهت مهارت آموزی و توانمندی شغلی زندانیان شد.
گفتنی است در پایان، نسبت به افزایش تعاملات و استفاده حداکثری از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و متولی اشتغال استان در جهت بهره‌بندی زندانیان ندامتگاه مرکزی مشهد از تمامی ظرفیت‌ها مهارت آموزی و شغلی به روز و کارآمد با هدف تحقق اولویت دوم سازمانی ( توسعه اشتغال خوابگاه محور ) و همچنین توانمند سازی اجتماعی زندانیان در سال جاری تاکید شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha