افتتاح اولین بند قرآنی در ندامتگاه محکومین مواد مخدر مازندران

اولین بند قرآنی ندامتگاه محکومین مواد مخدر با هدف آشنایی زندانیان با مفاهیم قرآنی و برخورداری از امکانات و تجهیزات لازم جهت حفظ آیات کلام الله و بازگشت آبرومندانه در پرتو قرآن افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان مازندران، اولین بند قرآنی در ندامتگاه محکومین مواد مخدر استان با حضور معاون دادستان مرکز استان و با هدف آشنایی زندانیان با مفاهیم قرآنی افتتاح گردید.

آشکاران رئیس ندامتگاه محکومین مواد مخدر استان در حاشیه این افتتاح گفت: این بند قرآنی شامل ۳ اتاق حفظ، ۳ اتاق صوت و لحن و ۶ اتاق روخوانی و روانخوانی است.

وی افزود، زندانیان بند قرآنی از امکانات و تجهیزات لازم برای حفظ سور قرآن کریم برخوردار هستند و امیدواریم حضور داوطلبانه زندانیان در این بند و در پرتو نور الهی بازگشت آبرومندانه ای به جامعه داشته باشند.

زندانیان داوطلب بند قرآنی در آیین افتتاحیه بصورت گروه همخوانی تلاوت تقلیدی از استاد مصطفی اسماعیل را قرائت کردند که نظر تمام مسئولین را به خود جلب کرد.

درزی معاون دادستان مرکز استان با هدف تشویق و ترغیب زندانیان در امر آموزش قرآن به ویژه حفظ قرآن کریم قول مساعد داد تا شاخص های تشویقی مناسب و ارفاقات قانونی را برای این دسته از زندانیان ویژه اجرا نمایند.

وی در ادامه افزود: قرآن نوری است که مانوس شدن با آن باعث آرامش قلبها و درک آن موجب شناخت درست مسیر تعالی و پیشرفت می شود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha