میز خدمت دادستان شهرستان قائم شهر و معاون دادستان ساری در کانون اصلاح و تربیت مازندران

دادستان شهرستان قائمشهر و معاون دادستان ساری به طور همزمان و با هدف ارائه خدمات قضایی و رسیدگی به مشکلات مددجویان از کانون اصلاح و تربیت مازندران بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان مازندران، با عنایت به تاکیدات مدیرکل زندان‌های مازندران مبنی بر تلاش همه جانبه و بهره گیری از تمام ظرفیت ها و استعدادها در راستای کاهش جمعیت کیفری طی هماهنگی به عمل آمده صبح امروز نیازی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قائم شهر و معاون دادستان ساری از کانون اصلاح و تربیت بازدید کردند.


دادستان قائمشهر در فضایی کاملا دوستانه و صمیمی با مددجویان گفتگو نمود و مشکلات مددجویان حوزه قضایی قائم شهر را مورد بررسی قرار داد و بر تسریع در پیشبرد روند قضایی و تصمیم گیری در فرآیند قضایی تاکید کرد.

معاون دادستان مرکز استان و قاضی ناظر بر زندان با حضور در کانون اصلاح و تربیت مازندران در جلسه شورای طبقه بندی حاضر و درخواست های مددجویان را مطابق ماده ۲۴ آئین نامه اجرایی رسیدگی و زمینه آزادی یک نفر مددجو را فراهم کرد.

دادستان قائمشهر همچنین از کارگاه‌ها و مراکز فرهنگی کانون بازدید و اقدامات و تلاش های انجام شده را بی نظیر و در خور تحسین دانست.


انتهای خبر/

میز خدمت دادستان شهرستان قائم شهر و معاون دادستان ساری در کانون اصلاح و تربیت مازندران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha