روانشناسان زندان‌های قم همزمان با هفته سلامت روان تقدیر شدند

مدیرکل زندانهای قم گفت: وظیفه روانشناسان در زندانها بسیار حائز اهمیت است و باید به نحو مطلوب انجام تا شاهد نتایج اثر بخش آن در زندانها باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قم، همزمان با هفته سلامت روان از کلیه روانشناسان زندانهای قم تقدیر بعمل آمد .

در جلسه ای که بدین منظور در سالن جلسات اداره کل برگزار شد حجت الاسلام بنیادی مدیر کل زندانهای استان، ضمن تقدیر از تلاشهای صورت گرفته توسط روانشناسان و تبریک هفته سلامت روان به ایشان، گفت: بنیانگذار علم روانشاسی خداوند متعال است آنجا که در آیات نورانی قرآن کریم می فرمایند: أَلَا بِذِکْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوب، آیات نورانی قرآن کریم و احادیث و روایات ائمه اطهار، منشاء و مصداق بارز علم روانشناسی است.

مدیر کل زندانهای قم همچنین گفت: وظیفه روانشناسان زندانها بسیار سنگین و کار پرصعوبتی را بر عهده دارند که باید به نحو مطلوب انجام شود تا شاهد نتایج اثر بخش آن باشیم.

وی گفت: مشاوره صحیح به زندانی هم به حفظ جسم و روح او کمک می کند و هم در آرامش خانواده وی بسیار موثر است. لذا ضرورت دارد که زین پس، تلاش بیشتری در حوزه روانشناسی در زندانهای استان صورت پذیرد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام صفایی معاون سلامت اصلاح و تربیت و خانم دکتر اورسجی رئیس بهداشت و درمان اداره کل نیز به شرحی از اقدامات انجام شده پرداختند.

در پایان نیز با اهدای لوح تقدیر و هدیه از تلاشهای روانشناسان زندانهای استان تقدیر بعمل آمد.

انتهای خبر/

همزمان با هفته سلامت روان از روانشناسان زندانهای قم تقدیر شد



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha