آئین اختتامیه سومین دوره مسابقات مهارت‌آموزی زندانیان خراسان رضوی

آئین اختتامیه سومین دوره مهارت آموزی زندانیان خراسان رضوی با حضور مدیرکل دفتر برنامه ریزی، اشتغال و حرفه آموزی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در زندان مرکزی مشهد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان رضوی، اختتامیه سومین دوره از مسابقات مهارت آموزی زندانیان خراسان رضوی با حضور احسانی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و اشتغال زندان های کشور، مدیران کل زندان ها و اموزش فنی و حرفه ای استان و همچنین معاونین دفتر نظارت و بهسازی و دفتر راهبردی اجرایی آموزش سازمان فنی و حرفه‌ای کشور با معرفی نفرات برتر در زندان مرکزی مشهد برگزار شد.

آئین اختتامیه سومین دوره مسابقات مهارت آموزی زندانیان خراسان رضوی

در این مراسم احسانی مدیر کل دفتر برنامه ریزی و اشتغال سازمان، ضمن قدردانی از اجرای برنامه های آموزش شغلی و حرفه آموزی در زندان های استان، نسبت به تدوین و اجرای دوره های مهارت آموزی کاربردی و نوین ویژه زندانیان همچنین راه اندازی طرح های خوابگاه کارگاه بر اساس اولویت دوم ابلاغی رئیس سازمان زندانهای کشور تاکید کرد و گفت بر همین اساس در سال‌جاری ۸۱۷۵ نفر در سطح زندانهای کشور در دوره های مهارت آموزی آموزش تخصصی فراگرفته اند که این میزان نسبت به سال گذشته ۱۶ درصد رشد داشته است.

آئین اختتامیه سومین دوره مسابقات مهارت آموزی زندانیان خراسان رضوی

در ادامه روشان مدیرکل زندان های استان در تشریح اقدامات اصلاحی و تربیتی در زندان های سطح استان گفت: یکی از اهداف سند تحول قضائی اصلاح محکومین است بر همین اساس اشتغال و حرفه آموزی بعنوان یک اصل راهبردی در سطح زندانهای استان مدنظر قرار گرفته است.

آئین اختتامیه سومین دوره مسابقات مهارت آموزی زندانیان خراسان رضوی

گفتنی است سومین دوره از مسابقات مهارت آموزی زندانیان در رشته های خیاطی، پیرایشگری، معرق کاری، برق ساختمان، جوشکاری، آشپزی و ... با حضور و مشارکت ۱۱۱۳ زندانی شامل ۱۰۴۰ زندانی مرد و ۷۳ زندانی زن در مراکز تامینی و تربیتی استان برگزار شد که نفرات برگزیده به مسابقات استانی راه یافتند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha