تفاهم برای توسعه ورزش‌های همگانی در بین زندانیان آذربایجان غربی

برای استفاده از ظرفیت های اداره کل ورزش و جوانان در جهت توسعه برنامه های سلامت جسم و روان با ایجاد فرصت آموزش و اجرای ورزش های همگانی برای زندانیان تفاهم نامه همکاری منعقد شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای آذربایجان غربی ، تفاهم نامه همکاری مشترک بین اداره کل زندان های استان و اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در حوزه ترویج و توسعه ورزش های همگانی منعقد شد .
در دیدار امروز فتحی مدیرکل زندانهای استان آذربایجان غربی با مدیر کل ورزش و جوانان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته تربیت بدنی به تلاشگران مجموعه عقد تفاهم نامه همکاری مشترک فی ما بین در حوزه ورزش های همگانی را گامی برای ایجاد نشاط و امیدواری و کمک به اصلاح رفتار زندانیان موثر دانستند و بر استمرار برنامه های متنوع و برگزاری مسابقات ورزشی تاکید شد.
این تفاهم نامه به جهت توسعه و ترویج سطح همکاری دو جانبه در خصوص برنامه ریزی و اجرای فعالیت های فرهنگی و ورزشی در زندان‌ها با رویکرد تقویت ارزش های دینی ، اخلاقی و ملی و تقویت روحیه جوانمردی و ارتقاء سطح سلامت و آمادگی جسمانی زندانیان ، کارکنان و سربازان وظیفه ... در 5 ماده به مدت 2 سال عقد گردید .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha