دو محکوم مالی از محل پرداخت آرای جایگزین حبس از زندان ارومیه آزاد شدند

دو زندانی با اعلام گذشت شکات از حق خود با وساطت مسئولین و پرداخت باقیمانده مبلغ محکومیت مالی از محل آرای جایگزین حبس از زندان ارومیه آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان آذربایجان غربی ، دو زندانی محکوم زندان ارومیه که بعلت عدم پرداخت محکومیت مالی در زندان به سر می بردند با مساعدت بازپرس شعبه یک و از محل آرای جایگزین حبس از زندان آزاد شدند .

مدیرکل زندانهای استان اذربایجان غربی از آزادی دو زندانی با اخذ تخفیف از شاکی و پرداخت بخشی از مبلغ رد مال از محل آرای جایگزین حبس با تلاش و میانجیگری اعضای شعبه ۱۹ شورای حل اختلاف ویژه زندان ارومیه خبر داد.
فتحی گفت : با تلاش و میانجیگری اعضای شعبه ۱۹ شورای حل اختلاف شهرستان ارومیه ، دو زندانی محبوس در زندان که پس از تحمل محکومیت خود به دلیل عدم توانایی در پرداخت مبلغ محکومیت مالی به مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون ریال در همچنان زندان به سر می برد با برگزاری جلسات متعدد صلح و سازش با شاکی پرونده و در نهایت اعلام گذشت شاکی از بخش عمده حق خود تنها با پرداخت مبلغ 520میلیون ریال از محل آرای جایگزین حبس در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ارومیه از زندان آزاد و به کانون گرم خانواده و اجتماع بازگشت.
فتحی مدیرکل زندانهای استان آذربایجان غربی ضمن قدردانی از تلاش و تدبیر مدیریت قضایی استان و بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب ارومیه که با صدور آرای جایگزین حبس ، زمینه رهایی 3 نفر از محکومین جرائم مالی و غیر عمد را نیز با آرای جایگزین حبس فراهم نمودند وی همچنین از مسئولین و مددکاران اجتماعی زندان ارومیه نیز که با برگزاری جلسات صلح از شکات برای آزادی بیشتر تعداد زندانی از محل مشارکت های خیّرین و از محل صدور آرای جایگزین تلاش می نمایند قدردانی کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha