مدیرکل زندان‌های خراسان شمالی از زندان اسفراین بازدید کرد

مدیر کل زندانهای خراسان شمالی در راستای پایش وضعیت برنامه های اصلاحی و تربیتی زندانهای استان ضمن بازدید از زندان و سرکشی از خانواده زندانیان، در راستای رونق بخشی به اشتغال زندانیان با چند نفر از کارآفرینان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان خراسان شمالی، علی‌اصغر رنجبر مدیرکل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی خراسان شمالی در برنامه مدون خود مبنی بر بازدید از زندانهای استان از زندان شهرستان اسفراین بازدید کرد.

مدیر کل زندانها ی خراسان شمالی در بازدید از زندان اسفراین

مدیرکل در جریان این بازدید پس از دیدار با کارکنان و استماع اجرای گروه سرود ولایت سربازان وظیفه با حضور در اندرزگاه این زندان و دیدار جهره به چهره با زندانیان ضمن استماع درخواست‌های مطروحه دستورات لازم را در راستای رسیدگی به مشکلات قضایی آنان صادر گردید.

مدیر کل زندانها ی خراسان شمالی در بازدید از زندان اسفراین

در ادامه این بازدید رنجبر با همراهی دادستان شهرستان اسفراین از خانواده احدی از زندانیان ساکن در روستای ایرج سرکشی و توصیه های لازم در خصوص رسیدگی به مشکلات این خانواده از طریق انجمن حمایت شهرستان ارائه کرد.

وی در پایان این بازدید به منظور توسعه فعالیتهای اشتغال زندان با چند نفر از صاحبان مشاغل و حرفه های مختلف شهرستان اسفراین نیز ملاقات نمود.

انتهای خبر/

اخبار " سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی " را در کانال پیام‌رسان " بله " به آدرس http://ble.ir/prisons دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha