موضوع نگهداری و اصلاح تربیت زندانیان مواد مخدر نیازمند همراهی کلیه دستگاه‌های ذی‌ ربط است

مدیر کل زندان‌های زنجان با حضور در ستاد مبارزه با مواد مخدر استان با دبیر این ستاد دیدار و در خصوص مسائل و موضوعات دوجانبه گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در این دیدار سید مجتبی حسینی مدیر کل زندان‌های زنجان از تعاملات نزدیک ستاد مبارزه با مواد مخدر با مجموعه زندان‌ها قدردانی و گفت: بیش از ۵۴ درصد از زندانیان استان مرتبط با جرایم مواد مخدر بوده که سهم دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله ستاد مبارزه با مواد مخدر در همراهی و تعامل در توسعه برنامه‌های اصلاحی و تربیتی مجرمین مواد مخدر بسیار اندک است.
مدیر کل زندان‌های زنجان بیان کرد: زندانی محصول زندان نبوده و زندانی شدن افراد جامعه نتیجه مسائل و مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و آموزشی است و لذا می‌بایست تمام دستگاه‌های ذی‌ربط در همراهی زندان‌ها برای باز اجتماعی نمودن این افراد به خطا رفته انجام مسئولیت نمایند.
مدیر کل زندان‌های زنجان با بیان اینکه منابع مالی زندان‌های استان برای دستیابی به اهداف سازمانی محدود بوده خاطرنشان کرد: اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی زنجان به جهت بالا بودن قدمت ساخت نیازمند توجه ویژه در ایجاد زیرساختارهای لازم در جهت توسعه برنامه‌های اصلاحی و تربیتی و بهداشتی و درمانی بوده که در این خصوص نیازمند تعامل نزدیک و عملیاتی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان هستیم .
در این دیدار رضایی دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان نیز ضمن تبریک انتصاب مدیر کل زندان‌های استان حضور ایشان را مغتنم و آمادگی کامل خود رابرای حل و فصل دغدغه‌های مطرح شده از سوی مدیر کل زندان‌ها اعلام نمودند.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha