جشنواره ورزشی کارکنان زن مراکز تامینی و تربیتی استان مرکزی

در راستای اجرای برنامه‌های تقویم سالیانه فرهنگی و تربیتی سازمان زندان‌های کشور و با هدف ایجاد شور و نشاط در جمع کارکنان زن، جشنواره ورزشی کارکنان زن به میزبانی کانون اصلاح و تربیت اراک برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان مرکزی ، علی اسلام خواه مدیرکل زندان‌های استان در حاشیه این مسابقات با اشاره به صعوبت کار زندانبانان افزود : توجه به امر ورزش کارکنان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است .

وی ادامه داد:بانوان نقش بسزایی در ایجاد نشاط و طراوت در محیط خانواده و اجتماع دارند که نباید از آن غافل شد.

این مقام مسئول ادامه داد : اهمیت دادن به ورزش کارکنان تاثیر بسزایی بر نتایج و تلاش نیروهای یک مجموعه دارد و بسیار حائز توجه می‌باشد.

اسلام خواه خاطرنشان کرد: پویاشدن و فعال بودن مقوله ورزش در سطح ادارات در حال اجرا می‌باشد و منجر به حضور پررنگ بانوان در جامعه شده است .

مدیر کل زندان های استان مرکزی ضمن تاکید بر توجه به ورزش بانوان و برگزاری مسابقات، اظهار داشت : اگر چنانچه خانم خانواده از حیث سلامت روح، روان و جسم بتواند در شرایط مناسب باشد یقینا اثر آن را در محیط نسبت به همسر و فرزند قابل لمس خواهد بود و در نتیجه یک خانواده شاداب و خوب را خواهید دید.

در پایان این مسابقات به نفرات برتر جوائز اهداء شد .

انتهای خبر /

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha