گسترش برنامه‌های «سیمای مهر» زندان مرکزی اصفهان در چارچوب سیاست‌های ابلاغی سازمان زندان‌ها

در اجرای اولویت های 4 گانه سازمان زندانها ، با ارتقاء تولیدات مرکز صدا وسیمای زندان ، اقدامات و فعالیت های انجام شده در زندان مرکزی اصفهان به حد مطلوب رسید .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اصفهان، رحیم کفشداران ، سرپرست زندان مرکزی اصفهان با اشاره به ضرورت ارتقاء اقدامات و فعالیت های موجود و به منظور غنی سازی برنامه های ابلاغی در جهت تقویت دستاوردهای حاصله بویژه در بخش استعداد یابی زندانیان ، لزوم بستر سازی و تجهیز زیرساخت صدا وسیمای زندان با رویکرد ایجاد و تولید محتوا در برنامه های متنوع بخصوص در بخش های فرهنگی و آموزشی را از لازمه های نیل به اهداف عالیه سازمان در امور اصلاحی و تربیتی زندانیان دانست .

گسترش برنامه های سیمای مهر زندان مرکزی اصفهان در چارچوب سیاستهای ابلاغی سازمان زندانها

وی در ادامه به تشریح موضوعات پخش با محوریت پوشش برنامه های تلویزیونی مرکز صدا و سیمای استان و سینمای خانگی کشور برای تمامی اندرزگاهها و اماکن داخلی زندان ، انجام برنامه های شاد و مفرح با اجرای گروه هایی از نوازندگان و استندآپ های مطرح در سطح استان و استفاده از ظرفیت زندانیان ، اجرای گروه های سرود ، تواشیح و برنامه های قرآنی ، برگزاری نمایشگاههای صنایع دستی و هنری زندانیان و پوشش خبری و تصویری آن برای تمامی اندرزگاهها ،و همچنین به تشریح دیگر آثار و تولیدات مرکز صدای و سیمای زندان در زمینه های صدا پیشه گی ، گویندگی ، دوبلوری ، پخش آوا و .... توسط زندانیان هنرمند پرداخت . پایان خبر /

گسترش برنامه های سیمای مهر زندان مرکزی اصفهان در چارچوب سیاستهای ابلاغی سازمان زندانها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha