زندان نائین میزبان قضات حوزه قضایی شهرستان شد

رمضانی رئیس زندان نایین گفت: قضات حوزه قضایی نائین از زندان این شهرستان بازدید کرده و در جریان مشکلات زندانیان قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان، در راستای عمل به سیاست‌های ابلاغی قوه قضائیه در ساماندهی و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها و بررسی مسائل و مشکلات زندانیان، قاسمی رئیس دادگستری، توکلی دادستان و قاضی ناظر، شفیعی رئیس دادگاه انقلاب، باهو دادرس دادگاه کیفری ۲ و مستشار دادگاه انقلاب، برزگر دادیار اجرای احکام انقلاب، حجازی بازپرس و فتاحی دادیار شعبه دوم دادسرای نائین، به همراه رمضانی رئیس زندان، ضمن بازدید از این زندان در جمع زندانیان حاضر و با زندانیان دیدار چهره به چهره انجام داده و به بررسی مشکلات قضائی آنها پرداختند.

رئیس زندان نائین ضمن ابراز خرسندی از حضور قضات در زندان گفت: این بازدیدها در جهت رفع مشکلات قضائی و افزایش نشاط زندانیان و بررسی عرایض حضوری آنها انجام می‌شود.

رمضانی در ادامه بیان داشت:حضور مستمر قضات موجب دلگرمی و تسریع در روند رسیدگی به مشکلات زندانیان است و دغدغه اصلی زندانیان رفع مسائل قضائی شان است.

در این بازدید سه ساعته قضات ضمن ملاقات چهره به چهره با زندانیان به تک تک درخواست‌های کتبی ارائه شده از جانب آنها اعم از درخواست مرخصی ، درخواست عفو و تبدیل مجازات، درخواست اعسار و تقسیط و ... رسیدگی و دستورات لازم قضایی صادر و در خصوص پیگیری و رفع مشکلات زندانیان، در چارچوب قانون قول مساعد دادند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha