بازدید قضات از زندان ساری با رویکرد اصلاحی و بهره گیری از تأسیسات قضایی

حجت الاسلام روح ا.. باقری رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان ساری به همراه 21 نفر قاضی با رویکرد اصلاحی و تربیتی و بهره گیری از تأسیسات قضایی از زندان شهرستان ساری بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان مازندران، رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان ساری به همراه 21 نفر از معاونین، روسای شعبات دادگاه های حقوقی، کیفری، انقلاب، حل اختلاف و مشاوران دادگاه های خانواده، دادیاران و بازپرسان به منظور بررسی مشکلات زندانیان وارد زندان ساری شدند.

باقری دراین دیدار ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات به مناسبت ماه رمضان و شبهای قدر و تسلیت شهادت آقا امیرالمومنین (ع) طی سخنان بیان داشت: فرهنگ و تفکر و مبنای حکومت اسلامی با تاسی از بزرگان دینی و ائمه اطهار ( ع) شکل گرفته است .

وی افزود، رسیدگی به انسان های نیازمند از جمله بررسی وضعیت زندانیان و توجه رأفت‌آمیز با آنان و خانواده های آنها در چهارچوب قوانین و مقررات اموراتی است که همه ما باید به آن توجه واهتمام ویژه داشته باشیم .

رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان ساری حضور پر رنگ و برنامه مدار قضات ناظر زندان و همچنین بازدید میدانی مسئولین قضایی از زندان را با هدف استمرار امر نظارت و تسریع و تکمیل پروسه رسیدگی و اجرای احکام قضایی در جهت تحقق جامع عدالت اسلامی ضروری دانست .

این هیئت قضایی در بازدید 4 ساعته با بیش از 200 زندانی دیدار چهره به چهره داشته و به مشکلات و درخواست قضایی زندانیان رسیدگی و نسبت به بررسی پرونده آنان اقدام کردند.

شالیکار سرپرست اداره زندان ساری ضمن ارائه گزارش از اقدامات حمایتی، فرهنگی و تربیتی، قضایی و مددکاری از حضور پررنگ و جدی مسئولین ارشد قضایی در زندانها تقدیر و آن را نقطه عطفی درتحقق اهداف عالیه سازمان زندانها و ایجاد آرامش در زندانها برشمرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha