شهید بهشتی از پیشگامان و ستون های نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که امام خمینی(قدس سره) به بهترین نحو ممکن، حق مطلب را در مورد ایشان تمام کرد: « بهشتی یک ملت بود ». مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای(مد ظله العالی) نیز فرموده است: «شهید بهشتی یک شخصیت فاضل، روشنفکر، آگاه، مدیر، با تدبیر و از عمق جان معتقد به احکام و قضای اسلام، یک عنصر قوی، مستحکم و به شخصه یک پرچم برافراشته در سیر انقلاب بود».

اِنْ حَکَمْتَ فَاحْکُمْ بَیْنَهُمْ بِالْقِسْطِ اِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُقْسِطِینَ

و اگر در میان آنها داوری کنی با عدالت داوری کن که خدا عادلان را دوست دارد. (آیه ۴۲ سوره مائده)

با سلام و تحیات؛

فرا رسیدن هفته قوه قضائیه و سالروز شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران و همراهان صدیق ایشان را محضر مسؤولین محترم و فرهیخته دستگاه قضائی و کارمند شریف و خدوم سازمان های تابعه قوه قضائیه که بازوی توانمند تأمین سلامت اجتماعی و برقراری امنیت و عدالت در جامعه به شمار می‌آیند؛ صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و این فرصت مبارک را برای یاد کردن و سپاسگزاری از تلاشگران عرصه عدل و داد و تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم قوه قضائیه مغتنم می‌دانیم.

از خداوند متعال توفیق روزافزون برای یکایک عزیزان و خادمین در این منصب حساس و خطیر را خواستارم و موفقیت و تاییدات الهی در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای همه خدمتگزاران در این عرصه مهم آرزومندم.

مراد فتحی - مدیرکل زندانهای استان اذربایجان غربی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha