آئین اختتامیه اولین جشنواره استعدادیابی زندانیان استان قزوین برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قزوین، آئین اختتامیه اولین جشنواره استعدادیابی زندانیان با عنوان گام اول با حضور مدیرکل و جمعی از مسولین فرهنگی و هنری استان و به میزبانی زندان مرکزی برگزار شد.

مدیر کل زندانهای استان قزوین در این مراسم اظهار داشت:یکی از مسیرهای اصلاح و تربیت، حضور زندانیان در برنامه های هنری است تا از این طریق شرایط برای تغییر سبک زندگی و باز اجتماعی شدن آنها فراهم شود.

آئین اختتامیه اولین جشنواره استعدادیابی زندانیان استان قزوین

فرهاد بهرامی در ادامه گفت: اولین جشنواره هنری استعداد یابی زندانیان از ۲۴ مهر ماه با رقابت ۲۴۵ زندانی در دو مرحله راستی آزمایی با حضور داوران استانی در پنج بخش برگزار شد و در نهایت ۴۱ اثر به مرحله نهایی راه یافت.

وی افزود: جشنواره استعدادیابی زندانیان برای اولین بار در ۵ استان منتخب و بصورت پایلوت اجرا شد و امیدوارم این برنامه هنری به زودی در همه زندانها توسعه و گسترش یابد.

آئین اختتامیه اولین جشنواره استعدادیابی زندانیان استان قزوین

بهرامی ضمن قدردانی از تلاش دفتر فرهنگی زندانهای استان خاطرنشان کرد:همه ما استعدادهایی داریم که نهفته است و یکی از راه های شناسایی این استعدادها، برگزاری اینگونه مسابقات و جشنواره ها خواهد بود.

مدیر کل زندانهای استان با اعلام حمایت های معنوی و مادی، زندانیان را به فعالیت مستمر در این حوزه تا پس از آزادی تشویق کرد.

دراین مراسم از زندانیان منتخب در بخش های مختلف هنری، فرهنگی و ورزشی تجلیل شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha