نهمین یادواره شهدا با تجلیل از یاوران نماز در زندان اردبیل برگزار شد

همزمان با فرارسیدن ایام فاطمیه(س)، نهمین یادواره شهدا در زندان مرکزی اردبیل با محوریت بزرگداشت شهدای بسیجی برگزار و از یاوران و خادمان فعال در امر اشاعه نماز تجلیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان اردبیل، در این مراسم معنوی که تنی چند از روایتگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و شاعران و مداحان آئینی حضور داشتند، امجدی، با اشاره به فرهنگ بسیج و نقش محوری تفکر جهادی در پیشبرد آرمان‌های نظام مقدس اسلامی، خواستار پاسداشت و حفظ دستاوردهای این میراث معنوی و انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس و سبک زندگی شهدا به نسل جوان و آگاه‌سازی این قشر از جامعه شد.

نهمین یادواره شهدا با تجلیل از یاوران نماز در زندان اردبیل برگزار شد

مدیرکل زندانهای استان اردبیل، در بخشی از سخنان خود اظهار داشت: امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند بصیرت افزایی به عنوان یکی از مهم‌ترین رسالت‌های بسیج هستیم و زمانی در ماموریت خود موفق خواهیم بود که بتوانیم تفکر و سبک زندگی شهدا را در جامعه و خانواده نهادینه کنیم.

نهمین یادواره شهدا با تجلیل از یاوران نماز در زندان اردبیل برگزار شد

در ادامه این مراسم از مددجویان فعال در عرصه ترویج و اشاعه فرهنگ نماز بعنوان «خادمان و یاوران نماز در زندان مرکزی اردبیل» تجلیل شد.

روایتگری توسط سردار عبدی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و رزمنده جبهه مقاومت، شعرخوانی توسط رسول احمدی از شاعران عاشورایی اردبیل، اجرای گروه سرود توسط مددجویان و قرائت وصیت‌نامه شهدا گوشه‌ای از برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha