گردهمایی مسئولین روابط عمومی زندان‌های استان کرمان برگزار شد

مسئولین روابط عمومی زندان‌های استان کرمان به صورت تصویری از طریق ویدئو کنفرانس با رئیس اداره حفاظت و اطلاعات و مسئول روابط عمومی و تشریفات اداره کل زندان‌های استان کرمان گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان کرمان، گردهمایی فصلی مسئولین روابط عمومی زندان‌های استان با حضور رضایی رئیس حفاظت و اطلاعات اداره کل، علویان مسئول روابط عمومی و تشریفات اداره کل و مسئولین روابط عمومی‌ زندان‌های تابعه استان، به صورت ویدئو کنفرانس در سالن شهید سلیمانی اداره کل زندان‌های استان کرمان برگزار گردید.
غلام‌رضا رضایی رئیس اداره حفاظت و اطلاعات اداره کل، ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین روابط عمومی، در خصوص رعایت نکات امنیتی در انتشار اخبار و عملکرد زندان‌ها گفت: با درنظر گرفتن قوانین و کسب مجوزهای لازم سازمانی در خصوص انعکاس عملکرد پرسنل خدوم و زحمتکش زندان‌ها اقدام کرد.
وی در ادامه با تأکید بر دستورالعمل‌های سازمانی، در خصوص نکات امنیتی تصویربرداری، مستندسازی، حضور خبرنگاران در زندان، انتشار اخبار و... پرداخت.
علویان مسئول روابط عمومی و تشریفات اداره کل زندان‌های استان، ضمن تقدیر از حمایت‌ها وهمکاری‌های بی‌دریغ همکاران حفاظت و اطلاعات اداره کل و زندان‌ها؛ به بیان نکات ارائه شده در گردهمایی مسئولین روابط عمومی کشور پرداخت و گفت: در خصوص اطلاع‌رسانی، نحوه استفاده از اینترنت، اخبار سایت، تولید محتوا و خبر، برنامه‌های جدیدی را در نظر داریم که شاهد آن خواهیم بود.
در ادامه، مسئولین روابط عمومی به ارائه پیشنهادات و بررسی مسائل پرداختند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha