بازدید مدیرکل زندان‌های استان مرکزی از کانون اصلاح و تربیت اراک

مدیرکل زندان‌های استان مرکزی به همراه حسامی و اسکندری  رؤسای ادارات بازرسی و حفاظت اداره کل از کانون اصلاح و تربیت اراک  بازدید و از نزدیک روند اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی را بررسی کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان مرکزی، علی اسلام خواه با حضور در کانون اصلاح و تربیت ضمن آگاهی از فعالیت حوزه های مختلف تأمینی و تربیتی درسخنانی خطاب به مددجویان تلاش برای جبران رفتار گذشته وفراهم شدن زمینه بازگشت به آغوش خانواده را مهم توصیف کرد.

وی دراین رابطه به اهمیت غنی سازی اوقات فراغت مددجویان و تداوم برنامه های آموزشی و فرهنگی با محوریت یادگیری مهارت های اساسی زندگی و آموزه های قرآنی اشاره نمود و خواستار حضور و مشارکت مددجویان در این فعالیت ها شد.

مدیرکل زندان های استان مرکزی انس و هم نشینی با قرآن کریم و پیروی از سیره پاک پیامبر اعظم صلوات الله و ائمه اطهارعلیهم السلام را چراغ راه و عاملی برای انتخاب مسیر زندگی سعادتمندانه همه انسان دانست .

علی اسلام خواه در پایان بازدید از کانون اصلاح وتربیت اراک پس از استماع گزارش اعظم مسن آبادی رئیس این مرکز خاطرنشان کرد؛ ارتقاء وضعیت وتوسعه امکانات فرهنگی و رفاهی در مجموعه کانون اصلاح وتربیت باهدف تغییر نگرش و آمادگی ذهنی و روحی مددجویان برای ادامه زندگی اجتماعی مورد تاکید است .

انتهای خبر /

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha