تقویت کسب درآمد انجمن های حمایت زندانیان از منابع اقتصادی مشروع برای برنامه‌های خدمات اجتماعی

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی با هدف تعین تکلیف وضعیت خودروهای رسوبی و اطلاع از منابع کسب درآمد از پارکینگ در اختیار انجمن حمایت زندانیان ماکو بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای آذربایجان غربی، دکترعتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و مجیدی دادستان مرکز استان و تعدادی از معاونین قضایی همراه در برنامه سفر برای بازدید از زندان شهرستان ماکو در اجرای تاکیدات ریاست معظم قوه قضاییه و دادستانی کل کشور در باب تعیین تکلیف خودروهای توقیفی پارکینگهای استان از پارکینگ انجمن حمایت زندانیان این شهرستان بازدید و از وضعیت پارکینگ و خودروهای توقیفی و رسوبی اطلاع حاصل کرد.
رئیس کل دادگستری استان در این بازدید دستورات لازم برای سرعت بخشیدن و تعیین تکلیف خودروها و جلوگیری از تضییع حقوق مردم و بیت المال به رئیس دادگستری و دادستان ماکو صادر نمود.
عتباتی تاکید کرد همه پارکینگ‌های محل نگهداری وسایل نقلیه توقیفی در راستای پیگیری حقوق عامه به‌طور مستمر تحت رصد و نظارت خواهد بود و می بایست در سریعترین زمان ممکن خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شوند.

وی از مسئولین شهرستان ماکو خواست برای تقویت بنیه مالی کسب درآمد انجمن حمایت زندانیان از محل ها و معابر مشروع مساعدت های قانوننی انجام دهند تا با ایجاد درَآمد مطمئن مستمری خانواده زندانیان نیازمند با رقمی که بتوان از عهده ضروریات زندگی برآمد تامین گردد .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha