نسیم دلنواز سخاوت در جشن نسیم مهر

جشن نسیم مهر ویژه خانواده زندانیان با حضور مسئولین قضایی، استانی، جامعه خیرین و خانواده زندانیان در مرکز استان خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان جنوبی، دادستان مرکز استان در این جشن گفت: انجمن حمایت زندانیان، هیچ گونه اعتباری دولتی ندارد و همه مساعدت ها توسط خیرین و مردم نوعدوست تأمین می شود.

حجت الاسلام «نسائی زهان» تعداد خانوارهای تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان بیرجند را 550 خانوار اعلام کرد و افزود: امسال با همت خیرین 15 زندانی که شرایط ستاد دیه را نداشته اند توسط انجمن حمایت زندانیان بیرجند به کانون گرم خانواده بازگشتند.

به گفته وی، سال گذشته هزار و 100 سبد حمایتی در بین خانواده زندانیان توزیع شده این در حالی است که در دو ماهه ابتدای امسال 67 سبد حمایتی به خانواده زندانیان نیازمند اهدا شده است.

حجت الاسلام«نسائی زهان» تاکید کرد: انجمن حمایت زندانیان در زمینه پرداخت اجاره بهاء،تهیه جهیزیه، درمانی، تحصیلی و اشتغال به جامعه هدف خود انجام می دهد.

وی افزود: خانواده هایی که در این جشن حضور دارند و همسرشان دوران محکومیت خود را سپری می کنند در صورتی که شرایط مرخصی داشته باشند با 10 روز مرخصی موافقت می شود.

در این جشن زمینه آزادی 11 زندانی با حضور رئیس دادگاه عمومی و انقلاب فراهم و همچنین هزینه پیوند قرنیه چشم فرزند یکی از زندانیان حاضر در جلسه نیز پرداخت شد.

در پایان از خیرین حاضر در جلسه تجلیل شد

گفتنی است: در این جشن، 330 میلیون تومان توسط خیرین کمک شد.

انتهای خبر/

نسیم دلنواز سخاوت در جشن نسیم مهر

نسیم دلنواز سخاوت در جشن نسیم مهر

نسیم دلنواز سخاوت در جشن نسیم مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha