زندانیان گنبدی در آزمون پایانی مقاطع متوسطه شرکت کردند

صبح امروز زندانیان بازمانده از تحصیل درآزمون پایانی مقاطع متوسطه حوزه امتحانی زندان گنبد، شرکت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان گلستان، در راستای اجرای دستورالعمل سازمانی برنامه های آموزش های رسمی زندانیان وباهدف فراهم نمودن بستر ادامه تحصیل زندانیان وهمچنین مساعدت به زندانیان جا مانده از تحصیل با تعامل وهماهنگی با مدرسه آموزش از راه دور مهر شهرستان مینودشت زندانیان درمقاطع متوسطه در آزمون پایان ترم شرکت کردند.

مهدی سرگلزائی مدیرزندان گنبدکاووس ضمن حضور درحوزه امتحانی زندان گنبد از نزدیک روند برگزاری آزمون را مشاهده نمود واز ممتهنین ، ناظرامتحانات و همچنین مسئولین اجرایی مدرسه مهر مینودشت و زندان گنبد تشکر کرد.

مدیرزندان گنبدکاووس درادامه این بازدید بیان کرد : اگر زندانیان قبل از ورود به زندان و در بیرون از زندان برای درس خواندن وادامه تحصیل به هرنحوی مشکل داشتند امروز به حول قوه الهی زندان با فراهم نمودن بستر مناسب آموزش وتامین امکانات مکفی این مسیر را برای زندانیان علاقمند به ادامه تحصیل هموار نموده است .

مهدی سرگلزائی در ادامه افزود : به زودی حدود 50 نفر از زندانیان واجد شرایط ادامه تحصیل با شرکت درآزمون طرح جامع پایه ششم وپایه نهم انشاا.. به جمع دانش آموزان مقاطع متوسطه اضافه می شوند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha