بازدید رئیس و قضات سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان رضوی از اندرزگاه نظامیان زندان مرکزی مشهد

رئیس و قضات سازمان قضایی نیروهای مسلح استان خراسان رضوی با حضور در اندرزگاه نظامیان زندان مرکزی مشهد با زندانیان این مجموعه دیدار و گفتگو کردند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های خراسان رضوی ، به مناسبت هفته قوه قضائیه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان با همراهی دادستان نظامی و مدیر کل زندان‌های استان از اندرزگاه نظامیان زندان مرکزی مشهد بازدید کرد.

بازدید رئیس و قضات سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان رضوی از اندرزگاه نظامیان زندان مرکزی مشهد

رضا چیتی فدافن طی این بازدید که قضات سازمان نیروهای مسلح خراسان رضوی نیز حضور داشتند ضمن قدردانی از خدمات جاری زندانبانی در حوزه قضایی ، حمایتی و تربیتی ، بر استمرار دیدارهای چهره به چهره قضات این سازمان با زندانیان نظامی تاکید کرد.

شایان ذکر است موسایی دادستان نظامی استان و قضات این سازمان نیز ضمن دیدار و گفتگو با کلیه محکومین اندرزگاه نظامیان زندان مرکزی مشهد به مناسبت هفته قوه قضاییه و در آستانه عید سعید غدیر به کلیه زندانیان واجد شرایط مرخصی فوق‌العاده اعطا کردند .

بازدید رئیس و قضات سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان رضوی از اندرزگاه نظامیان زندان مرکزی مشهدبازدید رئیس و قضات سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان رضوی از اندرزگاه نظامیان زندان مرکزی مشهد

سید مجتبی حسینی مدیر کل زندان‌های استان نیز در این رویداد ضمن تبریک هفته قوه قضاییه از تعامل و همگرایی ایجاد شده با دستگاه قضا به ویژه سازمان قضایی نیروهای مسلح که نقش تاثیر گذاری در پیشبرد اهداف سازمانی در زندان‌های سطح استان داشته است قدردانی کرد.

در این مراسم رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان با اهدای لوح سپاس از تلاش‌های مدیر کل زندان‌های خراسان رضوی ، مدیر زندان مرکزی مشهد و جمعی از مسئولین اندرزگاه نظامیان این ندامتگاه تجلیل کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha