بازدید رئیس‌کل دادگستری و مدیرکل زندان‌های زنجان از منزل خانواده زندانیان

در ششمین روز از هفته گرامیداشت قوه قضائیه رئیس کل دادگستری با همراهی دادستان و مدیر کل زندان‌ها از منزل دو خانواده زندانی نیازمند در زنجان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه و در آستانه هفتم تیر ماه سالروز شهادت آیت ا.. دکتر بهشتی و یاران باوفایشان ،حجت الاسلام والمسلمین فرجی برحق با همراهی دادستان زنجان و مدیر کل زندان‌ها در منزل دو خانواده زندانی زندان مرکزی و اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی حاضر و از نزدیک در جریان مهم‌ترین مسائل و مشکلات همسر و فرزندان این زندانیان قرار گرفت.
در این بازدید پرونده قضایی زندانیان از سوی رئیس کل دادگستری و دادستان بررسی و در خصوص چگونگی بهره‌بندی این زندانیان از ارفاقات قانونی تصمیمات لازم اتخاذ شد.
بررسی وضعیت معیشت ،مسکن و نیازهای تحصیلی فرزندان این زندانیان در اولویت برنامه بازدید قرار گرفته و در این خصوص دستورات لازم جهت تسریع در رسیدگی به انجمن حمایت از زندانیان صادر گردید.
لازم به توضیح است در پایان این بازدید بسته‌های غذایی حاوی کالاهای اساسی زندگی هدایای نقدی و برخی لوازم خانگی مورد نیاز این خانواده زندانیان از سوی رئیس کل دادگستری استان به این خانواده‌ها اهداء گردید.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha