کد خبر: 21340
۳ مرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۳۷
رئیس جدید زندان دورود معارفه شد

آئین تکریم و معارفه رئیس زندان دورود با حضور امام جمعه و مقامات ارشد قضایی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان لرستان، حجت الإسلام قائد رحمتی امام جمعه شهرستان دورود، در این مراسم پذیرفتن مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را در ابتدا از خودگذشتگی دانست و گفت: بعد از پذیرفتن مسئولیت‌ها باید آنچه داریم در طبق اخلاص گذاشته و در راه خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

وی در ادامه افزود: اقدامات اصلاحی و تربیتی در زندان دورود از نظر کمی و کیفی در سطح قابل قبولی‌ست که نشان از تلاش‌های شبانه روزی مجموعه زندان‌های استان دارد.

عبدالمجید کشوری مدیر کل زندان‌های استان لرستان نیز در این مراسم پس از تقدیر از زحمات امیدی، گفت: ارائه خدمت به جامعه هدف، فلسفه وجودی ما در این منصب است.

معارفه رئیس جدید زندان دورود

وی تصریح کرد: با اطاعت پذیری از امر ولایت فقیه، به منظور اجرای سند تحول قضایی و در راستای انجام برنامه‌های سازمانی، اقدامات قابل توجهی در راستای آزادی زندانیان، کمک به خانواده زندانیان و ایجاد اشتغال برای آنان بر مبنای دانایی محوری و خرد جمعی در حال پیگیری و اجرا است.

کشوری با اشاره به پرداخت ۲۴۰ میلیارد ریال دستمزد بابت فعالیت‌های اشتغال در سال گذشته به زندانیان، یکی از مأموریت‌های مهم رئیس جدید زندان دورود را توجه ویژه به بحث اشتغال زندانیان معرفی کرد.

مدیرکل زندان‌های لرستان در ادامه به اجرای برنامه‌های فرهنگی در زندان‌ها اشاره کرد و گفت: برنامه‌های فرهنگی در زندان‌های استان با جدیت در حال اجرا هستند که کسب مقام‌های برتر جشنواره‌های فرهنگی و هنری زندانیان سراسر کشور، نمودی از تلاش‌های همکاران ما در بخش فرهنگی زندان‌های استان است.

دکتر عسگر زاده رئیس دادگستری شهرستان درود نیز با اشاره به سند تحول و تعالی قوه قضائیه توجه به امور زندانها و کاهش جمعیت کیفری را از برنامه های راهبردی دستگاه قضاء دانست و برنامه های سازمان زندانها برای اصلاح و تربیت زندانیان خصوصا موضوع اشتغال را در راستای تحقق برنامه های تحولی قوه قضائیه خواند که اجرای هدفمند این برنامه ها در زندان‌های استان و زندان درود را قابل قبول بیان کرد

در پایان این مراسم از زحمات امیدی در مدت تصدی ریاست زندان دورود تجلیل و آقای نصیریان به عنوان رئیس جدید زندان دورود معرفی شد.

لازم به ذکر است نصیریان پیش از این مدیر زندان مرکزی اصفهان بود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha