بازدید رئیس‌کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان از زندان ایرانشهر

رئیس کل دادگستری استان و بلوچستان بهمراه هیئت قضایی در معیت مدیرکل و مسئولین واحدهای اداره کل به منظور ارزیابی شاخص‌های قضایی و شاخص‌های زندانبانی اسلامی از زندان ایرانشهر بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های سیستان وبلوچستان ،حجت الاسلام علی موحدی راد هدف از حضور در زندان و دیدار با قضات و همکاران قضایی را تقدیر و تشکر از آنان دانسته و با اشاره به وجود امنیت در استان آنرا نتیجه تلاشها و ایثارگریهای تک تک کارکنان دانسته که شایسته تقدیر هستند.

وی افزود: نوع نگاه ما ارشادی است و توقع داریم امور با توجه به سختی و مشقت شغل قضایی به خوبی پیشرفت داشته باشد.
ایشان در ادامه خطاب به قضات گفت:در بحث ورود زندانیان به زندان تا جایی که میتوانید از قرار مناسب و آسان استفاده کرده و آنها را سریع به زندان نفرستید.
حجت الاسلام موحدی راد خواستار نظارت بیشتر مجموعه قضایی بر رفتار و کردار مددجویان رأی باز و شاغل در بیرون از زندان شده که در صورت نداشتن عملکرد مفید اشتغال برای خودشان و خانواده هایشان،تسهیلات قضایی این گروه کاهش یابد و از طرفی درخواستهای قضایی چنین مددجویانی در شورای طبقه بندی محدود گردد.
ایشان در ادامه به نظام نیمه آزادی اشاره نموده که در صورت صحیح اجرا شدن زمینه خوبی برای اشتغال زندانی پیش می آید.
در ادامه توسط حجت الاسلام موحدی راد حضور و فعالیت قضات شهرستان در زندان رصد و مورد بررسی قرار گرفت و ایشان اظهار امیدواری نمود که در ماه آتی با تلاش مجموعه قضایی و زندان شاهد تغییر آمارها باشیم.
خسروی مدیرکل زندان های استان نیز با ارائه گزارشی مختصر از آمار شاخص های ۱۸ گانه حوزه قضایی، به مشکلات و درخواست های مددجویان پیرامون پرونده های قضایی اشاره کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha