خواهر و برادری با بخشی از وام بانکی یک زندانی را آزاد کردند

خواهر و برادری بخشی از وام دریافتی تجهیز کارگاه اشتغال خود را برای آزادی یک زندانی نیازمند اختصاص دادند تا نزد خانواده اش بازگردد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، خواهر و برادری که پس از مدت ها انتظار توانسته بودند وام بانکی جهت توسعه اشتغال و تجهیز کارگاه ظروف یکبار مصرف دریافت کنند، با واریز 23 میلیون تومان به حساب این ستاد، زمینه آزادی یک زندانی نیازمند بدهکار را فراهم کردند.
همچنین این خواهر و برادر از یک سال پیش کارگاه کوچک تولید ظروف یکبار راه اندازی کرده، برای توسعه آن و خرید تجهیزات توانسته بودند وامی دریافت کنند که همزمان با واریز وام از سوی بانک، با پرداخت 23 میلیون تومان در آزادی زندانی به نام علی که سرپرستی پدر و مادر پیر و بیمارش را بر عهده داشت، سهیم شدند.
همچنین کل بدهی وی 96میلیون تومان بود که بخشی از بدهی آنان توسط دوستان، اطرافیان وی و نیز نیکوکاران دیگر تأمین شده، زمینه آزادی وی با واریز مبلغ 23 میلیون تومان فراهم گردید تا این بدهکار 36 ساله نزد خانواده‌ و پدر و مادر تنهایش بازگردد.
بنا به این خبر، علی به دلیل نیاز پدر و مادرش به پرستاری شبانه‌روزی و لزوم حضور وی در خانه، جهت کار طراحی و تایپ در منزل و کسب درآمد لپ تاپ خریده و چک به فروشنده داده بود ولی طی مدت کوتاه نتوانست سفارش کافی برای کار بگیرد، در نتیجه با شکایت صاحب فروشگاه راهی زندان شد.
شایان ذکر است: خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت 6037991899675916 در این امر خیر سهیم باشند.
همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی 5، پلاک 19، طبقه اول، شماره تلفن 88861992با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha