مدیران‌کل زندان‌ها و فنی و حرفه‌ای استان کردستان دیدار و گفتگو کرد

در نشست مدیرکل زندان های کردستان با مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان در خصوص نوع آموزش های حرفه‌آموزی در زندان ها که می بایست مبتنی بر نیازسنجی بازار کسب و کار باشد گفتگو کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان ، در این نشست که با حضور مدیرکل زندانها ، مدیرکل فنی و حرفه‌ای ، معاون سلامت و اصلاح و تربیت ، معاونین و روسای مراکز فنی و حرفه‌ای برگزار شد ، خسروی مدیرکل زندان های کردستان ضمن تقدیر از مساعدت و همکاری های صورت گرفته ، اظهار داشت : تعامل و همکاری مربیان فنی و حرفه‌ای به ویژه در سال‌های اخیر قابل تحسین و تقدیر است که می‌توان با تقویت این مسیر و ساخت بستری قدرتمند و بروزتر که یکی از اولویت های مهم سازمانی است در راستای حرفه‌آموزی و اشتغال مددجویان گام های سازنده‌تری برداشت.

خسروی گفت : ما از دوران آزمون و خطا عبور کرده ایم و الان وقت ایجاد اشتغال پایدار صنعت محور است.

خسروی در ادامه بیان کرد زندانهای استان کردستان آماده استقبال از اساتید فنی و حرفه‌ای است چرا که در حال حاظر ما چندین کارگاه تولیدی داریم و به زودی کارگاه‌های تولیدی دیگری نیز به مجموعه زندانهای استان اضافه خواهند شد.

شهبازی معاون سلامت و اصلاح و تربیت زندانهای استان نیز ضمن تقدیر از زحمات اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اظهار داشت : ما در طول تصدی دکتر علوی ، مدیرکل فنی حرفه‌ای استان تحول های بسیار مثبتی در سطح زندانهای استان داشته ایم.

شهبازی همچنین به ارائه گزارش روند فعالیت اشتغال و حرفه آموزی در زندانهای استان پرداخت و در خصوص ارائه گواهینامه تخصصی مهارت به زندانیان و سربازان گزارشات لازم را ارائه داد.

علوی ، مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان نیز ضمن تقدیر از همکاری زندانهای استان با اداره فنی و حرفه‌ای ، بر توجه هر دو سازمان به آموزش در زندانها با توجه به تأثیر مثبت روحی ، روانی و تربیتی در زندانیان در دوران محکومیت به حبس ، توانمندسازی زندانیان جهت اشتغال مفید و مولد پس از آزادی و توانمندسازی جهت تأمین معاش و بازدارندگی از ارتکاب مجدد جرم و بازگشت به محیط زندان تاکید کرد و نقش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در این راستا و نیز تلاش دست اندرکاران آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان برای ارائه خدمات آموزشی در زندانها را مفید دانست.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha