در زندان کرمان انسجام و همدلی را شاهد بودم
بازدید رحمان جلالی معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان

جلالی معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان و شمس‌الدینی مدیرکل امنیتی استانداری به همراه حسینی مدیرکل زندان‌های استان کرمان از بخش‌های مختلف زندان مرکزی کرمان بازدید کردند. جلالی ضمن تقدیر از کارکنان مجموعه زندان‌ها گفت: آنچه امروز شاهد آن بودم همدلی و انسجام کارکنان در امور بود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، رحمان جلالی معاون سیاسی امنیتی استاندار و حمید شمس الدینی مدیرکل امنیتی استانداری به همراه سید مجتبی حسینی مدیرکل زندان‌های استان، از بازداشتگاه موقت، بند نظام و بند عمومی، پروژه‌های در حال ساخت و بند قرنطینه، اتاق کنترل بند جدید، اماکن عمومی و سوله اشتغال زندان مرکزی کرمان بازدید کردند.

جلالی ضمن بازدید از کارگاه‌های اشتغال نظیر کارگاه تولید فیلتر و لوازم پزشکی در زندان مرکزی، به اقدامات خوب و قابل توجه صورت گرفته اشاره و از مسئولین امر تقدیر نمود.

حسینی مدیرکل زندان‌های استان در جلسه جمع‌بندی که در سالن کنفرانس زندان مرکزی تشکیل شد، ضمن تقدیر و تشکر از توجه ویژه معاونت سیاسی امنیتی استاندار و مجموعه استانداری، گفت: در راستای اهداف عالیه سازمان زندان‌ها، ما همیشه آمادگی میزبانی مسئولین محترم، جهت بازدید از زندان‌ها را داریم.

سیدمجتبی حسینی، در خصوص عدم اجرای تعهدات شهرداری نسبت به زندان گفت: با توجه به مصوبه شورای تأمین استان، شهرداری کرمان از تعهدات خود امتناع ورزیده که نیاز به پیگیری و مساعدت شورای تأمین دارد.

جلالی معاون سیاسی امنیتی استاندار، در این جلسه با اشاره به انسجام طرح‌ها و برنامه‌های زندان مرکزی کرمان، گفت: نگاه اصلی ما به زندان، نگاه اصلاحی و تربیتی است که الحق و الانصاف آنچه امروز شاهد آن بودم، مجموعه زندان توانسته به خوبی به این امر بپردازد.

وی افزود: وجود برنامه‌های ورزشی، فرهنگی، مهارتی و اشتغال در مجموعه‌ی زندان، بسته کاملی برای اصلاح و تربیت زندانیان است، که به وضوح، پویایی این امر قابل لمس بود.

وی از انسجام و همدلی کارکنان زندان تقدیر کرد و افزود: آنچه امروز شاهد آن بودیم، نگاه متفاوت و غیرقابل تصور از بیرون به زندان‌هاست؛ الحمدالله زندان کرمان از همه لحاظ مورد توجه قرار گرفته و از تلاش‌های شبانه‌روزی شما مجاهدین اصلاح و تربیت در زندان‌های استان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha