حضور قضات اردستان در جمع زندانیان زندان نائین

عامری جانشین دادستان اردستان به همراه ابوذری بازپرس و حاتمی کیا رئیس شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری ۲ ضمن بازدید از زندان نائین با زندانیان حوزه قضایی اردستان دیدار چهره‌به‌چهره داشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان؛ رمضانی رئیس زندان نایین گفت : در هفته ولایت و امامت عامری جانشین دادستان اردستان به همراه ابوذری بازپرس و حاتمی کیا رئیس شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری ۲ ضمن بازدید از زندان نائین با زندانیان حوزه قضایی اردستان دیدار چهره‌ به‌ چهره‌ داشتند و در جریان مشکلات آنها قرار گرفتند.

رئیس زندان نایین با اشاره به سخنان جانشین دادستان اردستان بیان کرد: در راستای عمل به سیاست‌های ابلاغی قوه قضائیه در ساماندهی و کاهش جمعیت کیفری زندانیان ، بازدید مستمر قضات از زندان ادامه می‌یابد و دادستان بر لزوم استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس در راستای کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها تاکید نمود.
در این بازدید ضمن ملاقات چهره به چهره قضات با زندانیان به درخواست‌های کتبی ارائه شده از جانب آنها اعم از درخواست مرخصی ، درخواست عفو و تبدیل مجازات و تقسیط جریمه رسیدگی و دستورات لازم قضایی صادر شد و مقرر گردید به زندانیان به مناسبت عید سعید غدیر مرخصی اعطا شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha