جشن عید سعید غدیرخم در زندان نائین 

همزمان با عید سعید غدیرخم ، مراسم جشنی با شرکت پرشور زندانیان در زندان نائین برگزار شد و حال و هوای علوی فضای زندان را لبریز کرد.

به  گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان ؛ همزمان با عید سعید غدیر خم روز اکمال دین و اتمام نعمت بر بشریت جشنی در زندان نائین برگزار شد.

در این جشن باشکوه که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید جمعی از زندانیان عاشق و دلباخته ائمه اطهار از مولودی خوانی همراه با پذیرایی بهره مند شدند. 
رمضانی رئیس زندان نایین در مراسم عید غدیر پس از تبریک‌ فرا رسیدن عید بزرگ شیعیان، به این واقعه مهم پرداخت و اظهار کرد: غدیر خم یکی از مهمترین واقعه های تاریخ اسلام به شمار می‌رود و در تمامی بعدهای مختلف با اهمیت است و همه مسلمانان این واقعه مهم را قبول دارند و به آن به دیده احترام می‌نگرند و نقطه اشتراک بین مسلمانان محسوب می‌شود.
وی افزود: حادثه غدیر کامل کننده بعثت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله است اگر غدیر خم نبود خاتمیت دین اسلام مورد اشکال و ایراد بود، زیرا لازمه خاتمیت دین استمرار آن است دینی که در یک نقطه زمانی به پایان برسد نمی‌تواند دین کامل، فراگیر و دائمی باشد پس غدیر چشمه‌ای است که زلال اسلام ناب از آن می‌جوشد.انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha