حمایت از مددجویان و خانواده‌های آنان اولویت اصلی انجمن حمایت زندانیان است

نیکنام معاون مدیر کل زندانهای استان بوشهر به منظور دیدار با مدیرعامل جدید انجمن حمایت زندانیان شهرستان دشتی و کارکنان این مجموعه و آشنایی با اقدامات این انجمن جهت رونق بخشیدن به فعالیتهای آن، به همراه فقیه رئیس زندان دشتی از انجمن حمایت زندانیان شهرستان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان بوشهر، در ابتدای این بازدید مهندس امیری مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان این شهرستان گوشه ای از اقدامات انجام شده جهت رونق بخشیدن به امورات این انجمن را تشریح کرد.

وی گفت: در طول سالجاری توانستیم در ایام مختلف از جمله ماه مبارک رمضان ، عید نوروز و اول مهر سالروز بازگشایی مدارس بسته های معیشتی ، آموزشی و لوازم التحریر را به خانواده های تحت پوشش خود اهداء نماییم.در ادامه این بازدید نیکنام بر حمایت از مددجویان و خانواد های آنان بعنوان اولویت اصلی فعالیتهای انجمن تأکید کرد.

وی افزود: شهرستان دشتی به لحاظ محرومیتی که دارد ، بسیاری از زندانیان و خانواده های آنان از لحاظ مادی و معیشتی با مشکل اساسی روبرو هستند. بنابراین می طلبد انجمن حمایت زندانیان دشتی از همه ظرفیتهای خود و جذب کمکهای افراد خیًر و نیکوکار استفاده نموده و این خانواده ها را زیر چتر حمایتی خود قرار دهد.

در پایان اله بخش نیکنام معاون مدیرکل زندانهای استان بوشهر از اقدامات خوبی که در این انجمن انجام شده بو تقدیر نمود و قول مساعد دادند از تمام ظرفیت اداره کل جهت رونق بخشیدن به فعالیتهای انجمن دشتی استفاده نمایند.

حمایت از مددجویان و خانواده های آنان اولویت اصلی انجمن حمایت زندانیان شهرستان دشتی

حمایت از مددجویان و خانواده های آنان اولویت اصلی انجمن حمایت زندانیان شهرستان دشتی

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha