مساعدت در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد جامعه ایثارگری کهگیلویه وبویراحمد

در نشست مدیر کل زندان ها ومدیرنمایندگی ستاد دیه استان کهگیلویه وبویراحمد در دیدار با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از مساعدت و همکاری ستاد دیه در آزادسازی زندانیان جرائم مالی و غیر عمد جامعه ایثار گری استان تأکید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد مدیر کل زندان های استان به همراه علی عباس فلاحتی مطلق مدیر نمایندگی ستاد دیه استان در دیدار با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان بر لزوم همکاری و همراهی دو سویه در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد ایثار گر تأکید کرده و عنوان داشت: کمک و انفاق و آزادی زندانیان مالی و و غیر عمد همواره جزء سنت‌های حسنه ایرانیان بوده است لذا اداره کل زندان ها با همکاری ستاد دیه آمادگی دارد تا ایثار گران و خانواده های معظم شهداء که حق بزرگی به گردن همه ما دارند و بنا به اتفاقات غیر عمد در زندان بسر می برند برای آزادی آنان اهتمام افزونتری داشته باشد.

وی گفت: در سال گذشته 18 نفر از جامعه ایثار گری که بدهکارمالی بودند از زندان آزاد شدند که هم اکنون تعدادی نیز در زندان بسر می برند که انتظار می رود با بررسی های حقوقی بنیاد و جذب کمکهای خیرین حتی جزیی، ستاد دیه را در راه آزادی آنان کمک نمایند.

بیژنی در ادامه با تقدیر از زحمات مدیر نمایندگی ستاد دیه و پیگیری حجت الاسلام خرم روز مدیر کل بنیاد شهید استان افزود: امیدواریم این نشست ها راهگشای حل مشکلات ایثارگران زندانی با جرائم غیرعمد باشد تا بتوانیم خدمات بیشتری را به خانواده ایثارگران ارائه دهیم.

حجت الاسلام خرم روز مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران نیز در این دیدار ضمن تقدیر از اهتمام جدی مدیر کل زندان ها و مدیر نمایندگی ستاد دیه برای پیگیری مشکلات جامعه ایثار گری بالاخص زندانیان جرائم غیر عمد افزود: یکی از فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران ، احقاق حقوق قانونی جامعه ایثارگری است که آزادی ایثارگران با جرائم غیرعمد نیز شامل این مسئله می‌شود.

وی تصریح کرد: زیبنده جامعه ایثار گری و خانواده معزز شهداء ، زندان نیست لذا بر اثر اشتباه و یا وضعیت اقتصادی برخی از آنان وارد زندان شده که امیدوارم تا حد امکان ستاد دیه با همکاری معاونت حقوقی بنیاد برای آزادی این عزیزان همکاری و معاضدت لازم را داشته باشند.

انتهای خبر/

مساعدت در آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد جامعه ایثار گری کهگیلویه وبویراحمد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha