آزادی ۶ زندانی جرائم غیرعمد مالی زندان مریوان در آستانه عید قربان

به همت خیرین مریوانی و انجمن حمایت زندانیان شهرستان مریوان، تعداد ۶ نفر زندانی محکوم مالی و جرائم غیر عمد زندان مریوان آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان، در آستانه عید سعید قربان، در مراسمی با حضور معاون سلامت ، اصلاح و تربیت اداره کل زندانهای استان کردستان، امام ‌جمعه و دادستان مریوان، دادستان و رئیس دادگستری سروآباد و جمعی از مسئولین و خیرین، شش نفر از زندانیان محکوم مالی و جرائم غیرعمد از زندان آزاد و به آغوش خانواده هایشان بازگشتند.

در این مراسم، ماموستا شیرزادی امام جمعه مریوان، در سخنانی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در خصوص کمک به هم نوع و ضمن تقدیر از خیرین، گفت: عمل انسانی و خیرخواهانه خیرین مریوانی ستودنی است و همواره یاری دهنده انجمن حمایت زندانیان هستند.

وی افزود: پاداش نیکوکاران و خیرین در نزد خداوند متعال فراتر از چیزی است که در ذهن ما می گنجد و خیرین نوع دوست با این اقدامات، خیر دنیا و آخرت را برای خود می خرند.

شهبازی معاون، سلامت ، اصلاح و تربیت اداره کل زندانهای استان کردستان نیز در این مراسم با اشاره به رکوردشکنی خیرین مریوانی در جشن گلریزان امسال، گفت: شهرستان مریوان با حمایت میلیاردی در جشن گلریزان امسال، در سطح کشور جایگاه خیلی خوبی را بدست آورده که مرهون همدلی و انسان دوستی خیرین است.

شهبازی ضمن تقدیر از اهتمام و تلاش مدیرکل زندانهای استان کردستان، خیرین و انجمن حمایت زندانیان مریوان، مراسم جشن آزادی زندانیان را همزمان با ایام خجسته عید سعید قربان و عید غدیر ، اتفاقی مبارک دانست و ابراز امیدواری کرد؛ زندانیان آزاد شده ، از امروز زندگی متفاوتی را تجربه کنند و آینده شان سرشار از برکت و سربلندی باشد.

در ادامه با حضور مسئولین و اهدای شاخه گل و نامه آزادی به زندانیان یادشده، این شش نفر جمعا" با پرداخت مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون تومان به آغوش گرم خانواده و جامعه بازگشتند.

شایان ذکر است این مبلغ از محل حمایت مدیرکل زندانهای استان کردستان، خیرین و انجمن حمایت زندانیان مریوان پرداخت گردید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha